***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

24 Temmuz 2009 Cuma

Saral Sarıalioğlu Olaylı Kongreyi Anlattı



Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Tekirdağ İl Başkanlığına aday MHP Çorlu İlçe Eski Başkanı Saral Sarıalioğlu, olaylı kongreye ilişkin açıklamalarda bulundu.

İl Başkanı Yunus Meral`i suçlayan Sarıalioğlu, yaşanan olayların sorumlusu olarak Başkan ve Meral ve il yöneticilerinin oğullarını gösterdi.
Saral Sarıalioğlu; “19 Temmuz 2009 Pazar günü yapılmış olan Milliyetçi Hareket Partisi Tekirdağ il kongresinde Tarsal Turistik Tesisleri dışında, bazı kendini bilmez kişiler tarafından yaşanmış olan gayri demokratik hareket tarzı için herkesten bir ülkücü olarak özür diliyorum. Ancak kongre sonrası Tekirdağ`da yanlış, aslı astarı olmayan ithamların benim üzerime atılması ve kongre salonu önündeki çirkin olayların benim ve ekip arkadaşlarımla hiç ilgisi olmamasına rağmen, kongrenin kaybedildiği için böyle bir hareketin yaşandığını söyleyen ve Tekirdağ`da yayılmasını sağlayan kişileri nefretle kınıyorum.
Böyle bir davranışı Milliyetçi Hareket mensubu olamayan kişiliksiz kimselerin yaydığını ben biliyorum ve sizlerinde bilmesini istiyorum. Bu konunun doğruları ile bilinmesi ve kamuoyunun doğru bilgilendirilmesi amacı ile bir ülkücü olarak bunları sizlerin yüce takdirine bırakarak anlatmak istiyorum” dedi.
19 Temmuz günü yaşananları aktaran Sarıalioğlu, “19 Temmuz 2009 Pazar sabahı ben ve Tekirdağ`ı benimle birlikte MHP adına idare etmek isteyen kıymetli dava arkadaşlarım ile birlikte düğün günümüz olan, Milliyetçi harekete yön verme ve yeniden yapılandırma anlamında bir başlangıç basamağı olan kongremize demokratik hakkımızı kullanmak adına delegemizin teveccühlerini almak için kongremize katıldık. O gün ben Çorlu`dan yaklaşık 75 araçlık yani yaklaşık 300 kişilik bir konvoy ile Tekirdağ ilimize ve kongremize o anlamlı günü yaşamak ve kongresi yapılmamış hiç oy kullanma hakkı olmayan üyelerimizin demokratik tepkisini kamuoyuna ve partimize yansıtmak düşüncesi için gelmiştik. Kongremiz divan başkanımızın ve adayların konuşmaları ile ülkücü adap ve ahlaka yakışır bir şekilde emniyet güçlerimizin de almış olduğu tedbirler ile güzel bir ahenkte sürmekteydi. Kısacası olayların basında yayınlandığı gibi olmayıp İl kongresi ile alakası olmayan, kendi komplekslerini yenememiş aczi yeti hat safhada olan güruhların yapmış oldukları çirkin bir plandır. Divanımızın görevi bittikten sonra görev il seçim kurulumuzdan gelen kongre seçim sürecini yürütecek komisyona bırakılmış ve bu komisyonda saat 17.00`e kadar seçimi sürdürerek 17.00`de sandığı açmıştır. Sandık açılıp zarflar döküldüğü gibi salon dışında bir hareketlilik oluşmuş ve dışarıda bir tartışmanın olduğu anlaşılmıştır.Yani daha zarflar açılmadan kongre sonucunun ne olacağı bilinmeden kısacası seçim sonucu belirlenmeden dışarıda bir kavganın ben ve ekibime bağlanması çok anlamsızdır.Daha sonra salon dışında ki görevlilerden ve etraftaki esnaftan aldığımız bilgiye göre İl Başkan adayı Yunus Meral beyin oğlu İlyas Meral, aday il yönetim kurulu üyeleri Sebahattin Tantan bey ve Naci Piker beyin oğulları Yakup Tantan ile Soydan Piker adlı şahıslar ile İlyas Meral`in sahibi olduğu çay bahçesinde çalışan garsonlar ve Bülent isimli şahısların dışarıda bir araç da hazırladıkları sopalar ile bizim Çorlu`dan gelen üyelerimize çirkince saldırmışlardır. Tabii ki bu çirkin saldırıyı MHP mensubu olan kişilikli insanların kesinlikle yapmayacağı ancak nefsini yenmemiş, kişiliği oturmamış ve ülkücülükten geçinmeye çalışan şer odaklı düşünceli basit insanların yapabileceği apaçık ortadadır. Bu olayların misafir olarak geldiğimiz Tekirdağ`da bizlere yapılması çirkin olması ile beraber bizim arkadaşlarımızın da bu olaya aynı şekilde cevap verme düşüncesi olmadan kendilerini savunması gayet doğaldır. Fakat orda bizim arkadaşlarımız o çirkin şahıslara uyarak o olayı devam ettirmemeleri Ülkücü adaba uyan en mükemmel hareket tarzıdır, kendilerine şükran ve teşekkürlerimi sunuyorum. İşte bu olayın gerçek yüzünü Sevgili Çorluluların ve Çorlu`da yaşayan mensuplarımızın bilmelerini sağlamak bir Milliyetçi Hareket Partisi mensubu olarak benim görevimdir. Yaşanan bu çirkin olayların mahkemesini saygıdeğer kamuoyunun vicdanlarına ve yüce taktirlerine bırakıyorum. Bu konunun doğruluğunu basınımız resmi kurumlardan alacağı tutanaklarda da görebilir ve bunun doğruluğunu da kamuoyu ile paylaşmasının ilkeli basın anlayışına da uygun olacağıdır. Seçim sonucu tarafımdan alınan 88 oyun iyi bir sonuç olduğu ve Çorlumuzun 165 delegesinin eğer il başkanlığı tarafında kongreye katılması halinde alınacak sonucun oy olarak en az 253 olabileceği ve seçimi kazanmış olacağımızın mensuplarımız tarafından iyi bilinmesi gerekir. Ben ülkücü olmaya çalışan bir nefer olarak bu hareket içindeki mücadelemiz ebedi hayatın başlayacağı ölüm gününe dek sürecek olup bütün arkadaşlarımızın da böyle düşünerek yollarına devam etmelerini canı gönülden destekliyorum. 19 Temmuz Pazar günü mesailerini harcayarak olayların önüne geçen ve olayların daha kötü sonuçlarla sonlanmasın önleyen polis müdürlerimize, Tekirdağ Emniyet Müdürlüğü`müzün değerli mensuplarına teşekkür ve şükranlarımı sunuyor haklarını helal etmelerini temenni ediyorum. Saygıdeğer Tekirdağlılar ben sizlere yakışan bir insan olarak yaşamaya ve ülkücü hareketi de yaşatmaya devam ederek bu ülkücülükten geçinen kişilerin olmadığı bir Tekirdağ`ı sizlere söz veriyorum” şeklinde konuştu.
KAYNAK: Çorlu Kent

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...