***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

12 Ekim 2009 Pazartesi

Bilge Köyünden Kırklareli'ne getirilen vatandaşların gelişinden rahatsız olan Kırklareli Mahalle Muhtarları, Başkanı Çağlayan'ın konuklarıydılar

Mardin'in Bilge Köyü'nde yaşanan ve 44 kişinin öldüğü katliamın yankıları hala devam ediyor. Devlet, korkunç cinayeti işleyen zanlıların akrabaları için harekete geçerken, yeni bir tartışmanın fitili de yakıldı. Zanlı yakınlarının Kırklareli'ye yerleştirileceği haberleri, halkın tepkisine yol açtı.
Köy halkının yerleştirileceği siteye ait mahalle sakinleri; "Böyle bir şey istemiyoruz. Eğer söz konusu kişiler buraya gelirse birçok kişi taşınacaktır" dedi.
Işte bu konu kapsamında, mahalle sakinleri Kırklareli Belediye Başkanı Cavit Çağlayan’ı makamında ziyaret ettiler.
Belediye Başkanı Çağlayan’dan acil toplantı talep ederek konuyla ilgili mahalle sakinlerinin düşüncelerini aktaran mahalle muhtarları, duruma kesinlikle sıcak bakmadıklarını, hatta konunun gündeme gelmesiyle birlikte mahallelerinde huzur ve asayiş sorunu yaşanacağından korktuklarını dile getirdiler.
Konuyla ilgili Muhtarları tek tek dinleyen Belediye Başkanı Cavit Çağlayan, bu konuda hemşehrilerinin seslerine kayıtsız kalamayacağını, sürekli çözüm arayışı içinde olunduğunu ve aynı tereddütleri kendisinin de paylaştığını dile getirdi.
Çağlayan ayrıca; bu ailenin, karşı tarafla olan kan davaları sebebiyle ilimizin asayiş sorunu yaşayacağından, alışık olmadığımız bir töre sebebiyle çocuklarımız ve gençlerimizin de kültürel olarak etkileneceğini düşündüğünü ve onları olası bir tehlikeyle yüz yüze asla bırakmak istemediğini de önemle vurguladı. Kırklareli'nde iş imkânlarının kısıtlı olması mevcut durumda Kırklareli'mizin gençlerine dahi iş istihdamı yapılamazken, Bilge Köyü'nden gelen vatandaşlara bu imkânın sağlanamayacağının önemle üzerinde duran Çağlayan; “Büyük şehirlere yerleştirilmeleri halinde iş imkânlarıyla ve sosyal yaşam alanlarının geniş olması sebebiyle, içinde bulundukları psikolojiden sıyrılıp hayatın rutinine daha çabuk adapte olabilirler” dedi.
KAYNAK:www.gazetetrakya.com

Trakya Kalkınma Ajansı’na 35 personel alınacak

Trakya Kalkınma Ajansı’na alınacak olan 35 personel için hazırlanacak olan başvuru belgeleri 23 Ekim 2009 Cuma günü saat 17.00’ye kadar Tekirdağ Valiliği Özel Kalem Müdürlüğü’ne elden teslim edilecekTrakya Kalkınma Ajansına ‘5449 Sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile ‘Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri uyarınca; TR21 Düzey 2 Bölgesinin (Edirne, Kırklareli ve Tekirdağ) kalkınması ve gelişmesine hizmet etmek isteyen, dinamik, analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen ve seyahat engeli olmayan 29 Uzman Personel ve 6 Destek Personel alımı yapılacak. Trakya Kalkınma Ajansına alınacak olan 35 personel için hazırlanacak olan başvuru belgeleri 23 Ekim 2009 Cuma günü saat 17.00ye kadar Tekirdağ Valiliği Özel Kalem Müdürlüğüne elden teslim edilecek* Genel Şartlar: Türk vatandaşı olmak, Kamu haklarından mahrum bulunmamak, Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak. Erkek adaylar için tercihen askerlik görevini yapmış, ertelettirmiş veya muaf olduğunu belgelemek.* Uzman Personel İçin Sınava Giriş Şartları:- KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) Puanı ile Başvuracak AdaylarHukuk, iktisat, maliye, işletme, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, istatistik, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri, matematik, sosyoloji, mimarlık, şehir ve bölge plânlama ile mühendislik dallarından veya bunlara denkliği Yüksek-öğretim Kurulunca kabul edilen yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce dilinden en az 70 puan almış veya geçerlilik süresi dolmamış buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (sadece TOEFL ya da IELTS) sahip olmak,KPSS puanı ile başvuracak adaylar için, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavından mezun oldukları öğrenim dalları itibariyle; Hukuk KPSS 11 veya 21, İktisat KPSS 9, 18 veya 22, Maliye KPSS 24, İşletme KPSS 19, 23 veya 29, Kamu Yönetimi KPSS 30 veya 37, Uluslar arası İlişkiler KPSS 33 veya 36, İstatistik KPSS 3, 25 veya 75, Matematik KPSS3,4 VEYA 5, Sosyoloji KPSS 3, 4 veya 5, Şehir ve Bölge Planlama 3, 4 veya 5 Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri KPSS 14 veya 48, Mimarlık/Mühendislik KPSS 14 veya 48 ilgili puan türlerinden en az 80 puan almış olmak.- KPSSye Girme Şartı Aranmaksızın İş Tecrübesi ile Başvuracak AdaylarKamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce dilinden en az 70 puan almış veya geçerlilik süresi dolmamış buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (sadece TOEFL ya da IELTS) sahip olmak,Hukuk, iktisat, maliye, işletme, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, istatistik, matematik, sosyoloji, şehir ve bölge planlama, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri, mimarlık ile mühendislik dallarından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,Başvuru tarihi itibarıyla 50 yaşını doldurmamış olmak şartıyla, kamu kesimi veya özel kesimde aşağıdaki konularda belgelendirilebilecek şekilde en az 5 (beş) yıl fiilen başarılı olarak çalışmış olmak; Planlama, Programlama, Proje Üretimi, Tasarımı ve Yönetimi, Strateji Geliştirme, Strateji Yönetimi, İzleme ve Değerlendirme, Tanıtım, Danışmanlık, Şehircilik ve Çevre, Araştırma-Geliştirme, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Finansman, İnsan Kaynakları Yönetimi, Uluslar Arası Ticaret.- 5449 Sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanunun Geçici 3üncü Maddesi uyarınca başvuracak adaylar için; Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce dilinden en az 70 puan almış veya geçerlilik süresi dolmamış buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (sadece TOEFL/IELTS) sahip olmak,5449 sayılı Kanun ile Kalkınma Ajansları Personel yönetmeliğinin ilgili maddeleri gereğince Türkiye-Avrupa Birliği Mali İşbirliği kapsamında yürütülen ve Avrupa Birliği IPA fonundan desteklenen Türkiye-Bulgaristan Sınırötesi İşbirliği Programı uygulamaları kapsamında Sınırötesi Proje Uygulama Ofislerinde görev almış ve halen söz konusu birimlerde çalışan ve Ajansın kuruluş kararnamesinin yürürlüğe girdiği tarihten (25 Temmuz 2009) itibaren altı ay içerisinde ajansta istihdam edilmek için başvurusunu yapmış olmak. - Uzman Personel İçin Tercih NedenleriAşağıda sayılan alanların birinde veya bir kaçında bilgi ve deneyim sahibi olmak ve bunu belgelemek tercih sebebi olacaktır; Hibe veya Mali Destek Yönetimi, Proje Döngüsü Yönetimi (PDY), Avrupa Birliği Destek Mekanizmaları ve Uygulamaları, Fizibilite Çalışmaları, Proje Hazırlama, Satın Alma Usulleri, İzleme Değerlendirme, Raporlama, Kayıt Tutma, İhale Dosyalarının Hazırlanması ve İzleme Bilgi Sistemlerinin Kullanılması, Kalkınma Kuramları, Bölgesel ve Yerel Kalkınma, Kent Sosyolojisi ve Sosyal Kalkınma, Kırsal Kalkınma, Tarım Politikaları ve Tarım Ekonomisi, Bölgesel Yatırım Olanakları ve Bölgesel Program Tanıtımı, Kentsel Altyapı ve Çevre Altyapısı, Hibe ve Proje Yönetimi konularında Lisansüstü eğitim belgesine sahip olmak, Hukuk Fakültesi mezunları için Avukatlık Ruhsatnamesine sahip olmak, İkinci yabancı dil bilmek, MS Office programlarını iyi düzeyde kullanabilmek, Sürücü ehliyetine sahip olmak ve aktif olarak araç kullanabilmek.* Uzman Personel İçin Başvuruda İstenen Belgeler:Öğrenim Diploması ya da Mezuniyet Belgesinin aslı veya tasdikli sureti veya aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS) sonuç belgesinin ya da buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin (TOEFL/IELTS) aslı veya tasdikli sureti veya aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, 4.5x6 ebadında üç (3) adet vesikalık fotoğraf, Sabıkasının bulunmadığına dair Cumhuriyet Savcılığından son 3 ay içerisinde alınmış belgenin aslı, Nüfus Cüzdanı örneği, Özgeçmiş, Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış, erteletmiş veya muaf olduğunu gösteren belgenin aslı veya tasdikli sureti ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, KPSS puanıyla başvuracak adaylar için, Kamu Personeli Seçme Sınavlarında yukarıda belirtilen alanlarda ilgili puan türlerinden 80 ve üzeri puan aldıklarını gösterir belgenin aslı veya tasdikli sureti veya aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, KPSS ye girme şartı aranmaksızın iş tecrübesi ile başvuracak adaylar için ise iş tecrübelerini gösterir belge (Kamu Kurumlarından alınacak belge ya da kayıtlı olunan sosyal güvenlik kurumundan çalışma süresini gösterir belge getirilmesi zorunludur), Yukarıda belirtilen tercih sebeplerini gösteren diğer belgeler.* Destek Personeli İçin Sınava Giriş Şartları:- Yönetim Asistanlığı ve Halkla İlişkiler (1) Kişi: Maliye, İktisat, İşletme, Kamu Yönetimi, Hukuk, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, Halkla İlişkiler ya da bunlara denkliği Yüksek Öğretim Kurumunca kabul edilmiş yurt içi veya dışındaki 4 yıllık Yüksek Öğretim Kurumlarının birinden lisans düzeyinde mezun olmak, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS 5, KPSS 7 veya KPSS 8 puan türlerinin birisinden en az 70 puan almış olmak, ya da her hangi bir kamu veya özel sektör kuruluşunda alanında en az 3 yıl çalışmış olmakSon beş yıl içerisinde Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce dilinden en az 50 puan almış veya geçerlilik süresi dolmamış buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (sadece TOEFL ya da IELTS) sahip olmak,- İdari ve Mali İşler (2) Kişi: 4 yıllık fakülte veya yüksekokulların Maliye, İktisat, İşletme veya Muhasebe bölümlerinden ya da bunlara denkliği Yüksek Öğretim Kurumunca kabul edilmiş yurt içi veya dışındaki Yüksek Öğretim Kurumlarının birinden lisans düzeyinde mezun olmak, Kamuda idari ve mali işler alanında en az 3 yıl çalışmış olmak, İngilizce dil yeterliliğine sahip olmak, MS Office programlarını kullanması, finansal raporlama, bütçeleme, Kamu Muhasebe Sistemi, Bütçe Yönetim ve Enformasyon Sistemi (BYES) alanında tecrübe sahibi olması tercih sebebi sayılacaktır.- Personel İşleri (1) Kişi: 4 yıllık Yüksek Öğretim Kurumlarının İşletme, Sosyoloji, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümleri ya da bunlara denkliği Yüksek Öğretim Kurumunca kabul edilmiş yurt içi veya dışındaki Yüksek Öğretim Kurumlarının birinden birinden lisans düzeyinde mezun olmak, Kamuda personel işlerinde en az 3 yıl çalışmış olmakİngilizce dil yeterliliğine sahip olmak, İş Kanunu ve personel işleri konusunda bilgi, beceri ve deneyime sahip, sosyal ve aktif, insan ilişkileri kuvvetli, kariyer planlama, performans değerlendirme, veri işlem, sayısal analiz başta olmak üzere insan kaynakları alanında tecrübe sahibi olmak tercih nedenidir.- Büro İşleri, Veri Hazırlama (2) Kişi: 4 yıllık Yüksek Öğretim Kurumlarının birinden lisans düzeyinde mezun olmak, Kamuda veri hazırlama alanında en az 3 yıl çalışmış olmak İngilizce dil yeterliliğine sahip olmak tercih nedenidir.* Destek Personeli İçin Başvuruda İstenecek BelgelerÖğrenim Diploması ya da Mezuniyet Belgesinin aslı veya tasdikli sureti veya aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, 4.5x6 ebadında üç (3) adet vesikalık fotoğraf, Sabıkasının bulunmadığına dair Cumhuriyet Savcılığından son 3 ay içerisinde alınmış belgenin aslı, Nüfus Cüzdan örneği. KPSS puanıyla başvuracak adaylar için Kamu Personeli Seçme Sınavlarında yukarıda belirtilen alanlarda ilgili puan türlerinden en az 70 veya daha yüksek puan aldıklarını gösterir belgenin aslı veya tasdikli sureti veya aslı Ajansa başvuru sırasında ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, Özgeçmiş, Erkek adaylar için askerlik tecil/terhis, veya muafiyet belgesi aslı veya tasdikli sureti ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, Tercih sebebi niteliklerini ispatlayıcı diğer bilgi ve belgelerin asılları veya tasdikli suretleri ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,İş tecrübesi ile başvuranların Kamu Kurumlarından veya ilgili Sosyal Güvenlik Kurumundan alacakları ispatlayıcı belge.* Sınav Şekli: Yarışma sınavı sözlü olarak yapılacaktır. Sınav kurulu üyelerince sözlü sınavda; KPSS başarı durumu, adayın çalıştığı alandaki uzmanlık düzeyi, mesleki tecrübe ve bilgi birikimi, yabancı dil bilgisi ve bilinen yabancı dili kullanabilme düzeyi, adayın kavrayış, ifade ve temsil kabiliyeti, muhakeme gücü, görevlendirilecek pozisyona yatkınlık, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu gibi niteliklere sahip olup olmadığını da göz önüne alarak her adaya ayrı ayrı not verilecektir.* Başvuru: Adayların, sınava katılabilmek için yukarıda sayılan başvuru belgelerini 23/ 10/ 2009 Cuma günü saat 17.00ye kadar Tekirdağ Valiliği Özel Kalem Müdürlüğüne elden teslim etmeleri veya son başvuru tarihine kadar ulaşmak kaydıyla posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir. Bu tarih ve saatten sonra yapılan başvurular ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır. * Sınava Giriş: Ajansa yapılan başvurular, dosya üzerinde değerlendirildikten sonra yarışma sınavına katılabilecek adayların isimleri ile sınava ilişkin tarih ve yer bilgileri, http://www.tekirdag.gov.tr/ , http://www.edirne.gov.tr/ , http://www.kirklareli.gov.tr/ internet sayfalarından ileriki zaman dilimlerinde ilan edilecek olup, adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Yapılacak değerlendirme sonucunda alınması planlanan personel sayısının üç katına kadar aday yarışma sınavına çağırılabilecektir. Uzman personel bakımından; KPSS ve Dil Yeterlilik Belgesi puanları, iş deneyimi, ilanın ilgili bölümlerinde yer alan tercih nedenleri, 5449 Sayılı Kanunun ve ilgili personel yönetmeliğinin istihdam önceliğine ilişkin hükümleri dikkate alınarak yapılacak sıralama sonucunda toplam 87 aday sözlü sınava çağırılabilecektir. Destek personeli bakımından; KPSS puanları, iş deneyimi, ilanın ilgili bölümlerinde yer alan tercih nedenleri, 5449 Sayılı Kanunun ve ilgili personel yönetmeliğinin istihdam önceliğine ilişkin hükümleri dikkate alınarak yapılacak sıralama sonucunda toplam 18 aday sözlü sınava çağırılabilecektir. Yarışma Sınavına girmeye hak kazanan adaylar internet sayfasında belirtilen saat ve yerde, nüfus cüzdanı veya sürücü kimlik belgesi gibi fotoğraflı ve onaylı bir kimlik belgesiyle hazır bulunacaklardır. * Sınav Sonuçlarının Değerlendirilmesi ve İlanı: Sınav kurulu üyelerinin verdikleri notların aritmetik ortalaması sınav sonucunu gösterir. Sınav başarı notu 100 (yüz) puan üzerinden en az 70 (yetmiş) tir. Ancak, sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen boş pozisyon sayısından fazla ise, en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere sıralama yapılarak, boş pozisyon sayısı kadar aday yarışma sınavını kazanmış kabul edilir. Yarışma sınavında yetmişin üzerinde puan almış olmak bu sıralamaya giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez.Sınav kurulu, başarı sırasına göre sıralamaya tabi tutmak suretiyle başarılı adaylar arasından, boş pozisyon sayısının yarısı kadar yedek aday belirleyebilir. Yedek liste oluşturulan durumlarda asil adaylardan göreve başlamayanların yerine, yedek adaylar sırasına göre istihdam edilir. Bunlar hakkında Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliğinin ilgili hükümleri aynen uygulanır.Sınav kurulu, sınav sonunda ortalama başarı puanını düşük bulduğu takdirde boş pozisyon sayısından daha az sayıda personel alma, yeterli niteliğe sahip adayın bulunamadığı durumlarda da personel istihdam etmeme hakkına sahiptir. Kazananlar, sınav kurulu tarafından sonuçların kendisine intikal ettirildiği tarihten itibaren en geç üç gün içinde http://www.tekirdag.gov.tr/ , http://www.edirne.gov.tr/ , http://www.kirklareli.gov.tr/ adreslerinde ilan edilir ve ayrıca sınav sonucu, göreve başlama çağrısı ile birlikte, kazanan adaylara yazılı olarak bildirilir. Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya herhangi bir şekilde gerçeği sakladığı tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılır ve bunlarla sözleşme yapılmaz. Bu gibi durumları tespit edilenlerle sözleşme yapılmış olsa dahi sözleşmeleri feshedilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur
KAYNAK:YEŞİLYURT GAZETESİ

Milliyetçi Hareket Partisi yeni yönetimi görev bölümü yaptı

Milliyetçi Hareket Partisi’nin (MHP) 04 Ekim 2009 Pazar günü Kırklareli İl Kongresi’nde seçilen yeni yönetim 09 Ekim 2009 Cuma günü toplanarak görev bölümünü gerçekleştirdi
Milliyetçi Hareket Partisinin 04 Ekim 2009 tarihinde yapmış olduğu Kırklareli İl Kongresinde göreve seçilen yeni yönetimi 09 Ekim 2009 Cuma günü akşamı parti il binasında seçilen üyelerinin tam kadro katılımı ile toplandı.Milliyetçi Hareket Partisi Basın ve Halkla İlişkilerden Sorumlu Kırklareli İl Başkan Yardımcısı Hakan Aytaç Kaya yapılan toplantı ile ilgili olarak şunları kaydetti:Yönetim Kurulumuzun 09 Ekim 2009 Cuma günü akşamı yapılan ilk toplantısında İl Başkanımız Şaban Savaşan 04 Ekim 32009 Pazar günü yapılan İl Kongresini değerlendirerek, yeni yönetimin önünde zorlu günler olduğunu belirtti. Bu günden itibaren Milliyetçi Hareket Partisinin tek başına iktidar yürüyüşünde kırgınlıklara ve dargınlıklara sebep vermeden eskisiyle, yenisiyle bütün üyelerini ve Milliyetçi Hareket Partisine gönül verenleri kucaklayacağımızı ifade etti.Toplantıda yapılan görev bölümü şu şekilde oldu:İl Başkanı Şaban Savaşanİl Başkan Vekili Adem EsenBaşkan Yardımcısı (Seçim İşlerinden Sorumlu) Reha OrasBaşkan Yardımcısı (Teşkilatlardan Sorumlu) Ercan AndıçBaşkan Yardımcısı (Basın ve Halkla İlişkiler Sorumlu) Hakan Aytaç KayaBaşkan Yardımcısı (Hukuk İşlerinden Sorumlu) Cemal TerziBaşkan Yardımcısı (Mahalli İdarelerden Sorumlu)Oktay KatrancıBaşkan Yardımcısı (AR-GE Sorumlusu) Yılmaz BakaçBaşkan Yardımcısı (Eğitim İşlerinden Sorumlu) Remzi BerkelBaşkan Yardımcısı (Esnaf ve Sanatkârlardan Sorumlu) Cengiz KurtişoğluBaşkan Yardımcısı (Partiye Bağlı Kuruluşlar) Necdet KolluBaşkan Yardımcısı (Sosyal Faaliyetlerden Sorumlu) Mehmet SazaraParti İl Sekreteri Mustafa TerekliParti İl Muhasibi Seyfi GülerKurulan komisyonlarda görev taksimi ise şu şekilde yapıldı;Tarım Komisyonu; Necdet Kollu, Remzi Berkel, Cengiz Uysal, Oktay KatrancıEğitim Komisyonu; İhsan Taşkın, Cemal Terzi, Necdet Kollu, Remzi BerkelSanayi ve Ticaret Komisyonu; İbrahim Aysan, Reha Oras, Adnan GüvençerEsnaf ve Sanatkârlar Komisyonu; Cengiz Kurtişoğlu, Mehmet Sazara, Zinnur ÖzdereÇevre ve Sağlık Komisyonu; Hakan Aytaç Kaya Ahmet Türküsev, Halim GültekinMahalli İdareler Komisyonu; Oktay Katrancı, Ergün Sözen, Arif Yakar, İlker AktaşGençlik ve Spor Komisyonu; Hikmet Özün, Erdal AlparslanKadın ve Sosyal Hizmetler Komisyonu; Nedime Tutar, Handan Doğan, Çiğdem Sutay
KAYNAK:YEŞİLYURT GAZETESİ

Nalcı, Çorlu-Tekirdağ Bağlantı Yolu’nun Sözünü Aldı

10 Ekim 2009 Cumartesi günü Muratlı Tekirdağ demiryolu bağlantı yolunun ilk kaynağını yapmak üzere Tekirdağ’a gelen Ulaştırma Bakanımız Sayın Binali Yıldırım, Ulaştırma Müsteşarımız Sayın Mehmet Habip Soluk ile MHP Tekirdağ Milletvekilimiz Sayın Kemalettin Nalcı ve birçok yetkili bir araya gelmiştir.
Demiryolu inşaatı ile ilgili yetkililerden bilgi alan Nalcı ve davetliler, inşaatın son durumu ve bitiş tarihi ile yapılan diğer çalışmalar hakkında bilgilendirilmiştir.
Nalcı, Çorlu-Tekirdağ Bağlantı Yolu’nun Sözünü Aldı
Yapılan bilgilendirme sırasında, MHP Tekirdağ Milletvekili Kemalettin Nalcı, tüm Trakya Halkı’nın merakla beklediği Çorlu - Tekirdağ ve Çerkezköy – Kınalı bağlantı yollarının çift şerit olması gerektiğini ve bu yolların yapımının bir an önce yatırım takvimine alınması gerektiğini belirtmiştir. “Bilindiği gibi bu yollar, çok sık kullanılan, ağır yüklere maruz kalan ve birçok kazanın meydana geldiği yollardır. Yollar yapıldığı takdirde vatandaşımız ve nakliyecilerimiz rahatlayarak kazaların azalması sağlanacak ve Türkiye’nin en çok katma değer yaratan İllerinden birisi olan Tekirdağ’ımıza yakışan yapılmış olacaktır” ifadelerini kullanan Nalcı, daha sonra Kumbağ ile Şarköy’ü birleştiren Uçmakdere yolunun da yapılmasını Bakan’dan istedi. Sayın Bakanımız bağlantı yolları ile ilgili olarak “okyanusu geçip derede boğulmayız. Bahsettiğiniz yolları en kısa sürede yapacağız” dedi. Daha sonra Sayın Bakanımız ve Sayın Valimiz Zübeyir Kemelek de, Kumbağ Şarköy yolunun valilik bünyesinde yapılacağını ve bir an önce gerekli çalışmaların başlayacağını belirtti.
Verilen sözlerin takipçisi olacağını ve bu yollar yapılana kadar gündemde tutacağını sözlerine ekleyen Nalcı, daha sonra yetkililer ile beraber demiryolu güzergahından geçerek, Muratlı’da rayların ilk kaynağının yapılması işlemine katılmış ve vatandaşlarla sohbet etmiş ve isteklerini not almıştır.

Çorlu TSO Yeni Hizmet Binası Organizasyonu


ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASI OLARAK HİZMET VERDİĞİMİZ ODA HİZMET BİNAMIZ FAALİYETE GEÇTİĞİNDE 2 BİN 500 OLAN ÜYE SAYIMIZ 5 BİNLERİ BULMUŞTUR.
SANAYİ BAKIMINDAN GELİŞEN ÇORLUMUZ AYNI ZAMANDA SOSYAL VE KÜLTÜREL YAPISI BAKIMINDAN DA GÜNDEN GÜNE HIZLA GELİŞMEKTEDİR. BU GELİŞMELERE PARALEL OLARAK ÜYELERİMİZİN TALEPLERİ DE DEĞİŞMEKTEDİR. ÜYELERİMİZ, ODALARINA GELDİKLERİNDE ARAÇLARI İÇİN PARK SORUNU YAŞAMAMAK; DAHA VERİMLİ KONFERANSLAR DİNLEYECEKLERİ, EĞİTİM ALACAKLARI SALONLAR TALEP ETMEKTEDİRLER.
TÜM BU ETKENLER BİZLERE İVEDİLİKLE YENİ BİR HİZMET BİNASI YAPMAK GEREĞİNİ GETİRMİŞTİR.
TÜRKİYE MADEN TETKİK ARAMA ENSTİTÜSÜ’NÜN İHALE İLE SATIŞA ÇIKARDIĞI ŞU ANDA İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ 17.214 m2’LİK ARSAYI ODAMIZA KAZANDIRDIK. TAPUMUZU ALDIK.
HEDEFİMİZ EN KISA ZAMANDA ÜYEMİZE, ÇORLUMUZA YAKIŞAN BİR HİZMET BİNASINI İNŞAA ETMEKTİR.
ÜYELERİMİZE VE ÇORLUMUZA HAYIRLI OLMASINI DİLİYOR; KATILIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Özlem YEMİŞÇİ/

BAŞKAN
sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...