***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

6 Kasım 2009 Cuma

“Korkutma amacı ile ateş ettim”

Kırklareli merkez ilçeye bağlı Paşayeri Köyü'nde çocuk yüzünden çıkan kavgada tabanca ile iki kişiyi öldüren E.Ç. ile oğlu E.Ç.'in yargılanmasına başlandı. İki kişiyi öldürmek suçundan yargılanan E.Ç. verdiği ifadede ateş etme amacının öldürmek değil korkutmak olduğunu belirtti.Kırklareli 1. Ağır Ceza mahkemesi'nde görülen duruşmaya, Paşayeri Köyünde 9 Ağustos 2009 tarihinde çocuk yüzünden çıkan kavgada Ş.S. ile B.'i tabancayla öldüren tutuklu sanık E. Ç. tutuksuz yargılanan oğlu E. Ç. ve avukatları ile ölenlerin yakınları katıldı. İlk duruşmada söz alan tutuklu sanık E. Ç. adam öldürmek amacıyla ateş etmediğini söyledi. Olay günü akşamı oğlu E. ile birlikte sohbet ettikten sonra annesine gitmek üzere kahveden ayrıldığını anlatan E. Ç., şöyle devam etti: ''Bu sırada oğlumun feryatlarını duymam üzerine geri döndüm. Kahveye baktığımda B.G.'in oğluma vurduğunu gördüm. Bu sırada B. bana da küfür etmeye başladı. Küfür etmemesi için uyarınca saldırmaya kalktı. Belimdeki silahı çıkararak yere iki el uyarı ateşi ettim. Bu sırada Ş. S. ve N. D. gelerek beni dövmeye çalıştılar. Ben kaçmaya çalışırken beni üçgene alarak tehdit etmeye başladılar. Ş. S. 'Siz akıllanmadınız. Daha öncede kahvenizi taradım, sizin yaşamaya hakkınız yok' diye beni tehdit etti. Bende bu arada korkutmak amaçlı ateş etmeye başladım. Olay yerinden uzaklaştım. Bu arada B. ve S.'yi vurmuşum.'' Hakkında adam öldürmeye yardım etmek suçundan 15 yıla kadar hapis cezası istenen E. Ç.de duruşmada B.G.'nin kendisine el hareketi yaptığını, yan gözle bakarak, küfür ettiğini iddia etti. B. G'yi uyardığını ifade eden E. Ç. şöyle devam etti: ''Kendisine 'bana küfür etme, el kol hareketi yapma' dedim. Bana saldırmaya başladı. Arkadan Ş. S. geldi. Ben bağırmaya başladım. Bunun üzerine babam geldi ve 'siz ne yapıyorsunuz' dedi. B. ve Ş.'da hakaretlere devam edince babam belindeki silahıyla yere iki el ateş etti. Babamın ateş etmesiyle birlikte bu iki şahıs üzerine yürüdüler. Babamda kendini kollamak için ateş etti. Babam ondan sonra beni alarak Jandarmaya teslim oldu.'' Duruşmada tanık olarak dinlenen N. D.de olay gecesi kahvede Ş. S. ile B. G. ile birlikte oturdukları sırada içeri giren E. Ç'nin, küfürler etmeye başlaması üzerine B.G.'nin müdahale ettiğini anlattı. Müdahale sırasında E. Ç.nin geldiğini ifade eden D., şunları kaydetti: ''Daha sonra karşılıklı itişme başladı. E. Ç. belinden silah çıkararak ateş etti. Ş'nin de 'Ayıp değil mi köy ortasında silah çıkartıyorsun' demesiyle birlikte E. Ç. ateş etmeye başladı. Ben de kaçtım. Ş. ve B.'ye isabet eden kurşunlar ikisini de öldürdü.'' Duruşma, diğer tanıkların dinlenmesi ve eksik belgelerin tamamlanması için ertelendi. * Olay nasıl başlamıştı Paşayeri Köyünde, 9 Ağustos 2009 tarihinde, çocukları kavga ettiği gerekçesiyle E. Ç. (60), B. G. (48) ve Ş. S. (38) arasında çıkan tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine E.Ç., B.G. ve Ş.S'yi tabancayla vurarak öldürmüştü. E. Ç. daha sonra jandarmaya giderek teslim olmuştu. E. Ç. hakkında ''adam öldürmek suçundan'' müebbet hapis cezası istenirken, tutuksuz yargılanan oğlu E. Ç. hakkında ise ''adam öldürmeye yardım etmek'' suçundan 15 yıla kadar hapis cezası isteniyor.
KAYNAK:YEŞİLYURT GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...