***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

6 Kasım 2009 Cuma

BÜYÜK ÖĞRENCİ PROJESİ KAPSAMINDAKİ ÖĞRENCİLERE EDİRNE ÖĞRETMEN EVİNDE YEMEK DÜZENLENDİ.



Edirne Valiliği, Türk Cumhuriyetleri ile Türk ve Akraba Toplulukları'ndan Büyük Öğrenci Projesi kapsamında Trakya Üniversitesinde (TÜ) öğretim gören 130 öğrenciyi tanışma ve kaynaşma yemeğinde buluşturdu. Milli Eğitim Bakanlığının yürüttüğü Büyük Öğrenci Projesi kapsamında Edirne'deki bütün kurum ve kuruluşların işbirliği yaparak projeye destek verdiğini anlatan Edirne Valisi Mustafa BÜYÜK, şunları söyledi: 'Bu sene kentimize yeni gelen öğrencilerin Türk kültürünün güzelliklerini öğrenme, Türkçeyi en güzel şekilde öğrenme ve bütün dünyaya yayma konusunda emek ve gayret sarf etmelerini diliyorum. Çünkü bu güzellikler paylaşıldıkça bize verdiği mutluluklar da atmış olacak. Türkiye'den mutlu ayrılmanız, hoş hatıralarla ülkelerinize dönmeniz için elimizden gelen gayreti gösterdiğimizi bilmenizi isterim.' Dedi. Yemeğe, Başta Edirne Valisi Mustafa BÜYÜK olmak üzere, Milli Eğitim Bakanlığı Yurt Dışı Eğitim Öğretim Daire Başkanı Necip ÖZKAN, Edirne Emniyet Müdürü Mehmet YAZICI, Trakya Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Enver DURAN, Edirne Milli Eğitim Müdürü Şerafettin DEMİRCİ ve diğer ilgililer katıldı.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...