***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

6 Kasım 2009 Cuma

Çorluda Rotary Toplantısı












Tekirdağ iline bağlı Çorlu ilçesinde Rotaryanlar toplantı yaptı.Toplantının Açılış konuşmasını H.Çetiner yaptı . Çetiner yaptığı konuşmada Sevgili Guvernörüm,
Sevgili Guvernör Yardımcılarım,
Sevgili Dostlarım,
Çorlu Rotary Kulübü’nün 4.Asamblesini başlatıyorum :
2009-2010 Dönem programımızı sizlere Ana Komite Başkanlarımız sunacak. Ben 3.Asamblemizde olduğu gibi bir kez daha genel hedeflerimizden bahsetmek istiyorum:
Bu dönem kulübümüzü her bakımdan kurumsal bir yapıya oturttuk. Geçen Nisan ayı sonundan itibaren Kulüp Liderlik Planı üzerinde yoğunlaştık. Sevgili dostum Mehmet Özdemir’in iş yoğunluğu sebebiyle bırakmak zorunda kaldığı bu heyecanlı ama bir o kadar zorlu görevi temmuz ayı itibarı ile devir aldım. Ve çalışmalarımıza hızlı bir şekilde başladık.
Yönetmeliklere uygun olarak Danışma Kurulumuz ve Stratejik Planlama Kurulumuz oluştu. 2009-2010 arası üç yıllık Stratejik Planımızı 3 haftada bir dizi yoğun toplantı sonunda hazırladık, Danışma Kurulumuz’ a sunduk ve onayını aldık.
Bugün size sunumların yapacak Komite Başkanları bu yılın programını söz konusu plana sadık kalarak yaptılar. Ağustos ortasından itibaren de başından itibaren aksiyon uygulamalarımıza başladık.
Sizlere kısaca programın ana hedeflerinden söz etmek istiyorum:
Hedeflerimiz Rotary ailemiz ile birlikte,
Üye yapımızı korumak ve geliştirmek,
Etkili bir Kulüp Yönetimi sağlamak,
UR Vakfına en fazla katkıyı gerçekleştirmek,
Her çalışmamızda Halkla İlişkiler konusunu ön planda
tutmak, bu konuda aktif bir politika izlemek ve
Etkili Hizmet Projeleri ile toplumda öncü rolümüzü öne
çıkarmaktır.
En çarpıcı etkinliklerimiz ise:
İnteract Kulübünün kurulması
Engelliler Parkı ve Rehabilitasyon Merkezi
İkiz Kulüp ile ilişkiler ve ortak proje
Kariyer Günleri Etkinliğimiz ve
Top yekün Halkla İlişkiler olacaktır.
Ben sözü şimdi Komite Başkanlarıma vermek istiyorum:
Kulüp Yönetimi Komite Bşk. Tarkan Benli
Üyelik Komite Bşk. Yüksel Gamsız
UR.Vakfı Komite Bşk. Celal Öğücü
Halkla İlişkiler Komite Bşk. Ahmet Sert
Etkili Hizmet Proj. Komite Bşk. Bedri Selvi
Su Sağlık açlık ve çevre alt komitesi Kemal Kavut
Meslek Hizmetleri alt komitesi Hüseyin Benli
(Bunlarda sorumlu oldukları komiteler hakkında bilgiler verdi)
Çorlu Rotary Kulübü olarak;
ROTARY’nin Geleceğinin Bizim Ellerimizde olduğu bilinci ve hassasiyeti ile çalışmalarımızı durmaksızın sürdüreceğiz…
Sevgili Guvernör Yardımcım 4.Asamble sunumlarımız tamamlanmıştır. Şimdi değerlendirmenizi yapmak üzere size söz veriyorum.
4. Asamble sunumlarımız sona ermiştir teşekkür ederim. Komite üyeleri sorumlu oldukları komitelerinin çalışmaları hakkında bilgiler verdiler. Daha sonra ise yemek ve meslekte başarı ödülleri verildi. Son konuşmayı 2420. Bölge Guvernörü yaptı.
242. Guvernörü RTN Nuri ÖZGÜR:de yaptığı konuşmada Guvernör dediğiniz kişi her yıl kulüpleri ziyaret eder. Bu akşamda Çorlu Kulübünü ziyaret ettik. Eşim Guvernör yardımcımla beraber pazartesiden beri 4 günde 6 kulübü ziyaret ettik. Lüleburgaz Sokullu, Çorlu 2 kulüp Edirne 2 kulüp ve Tekirdağ Kulüpleri vardı. Büyük bir gönül rahatlılığı içerisinde ifade etmek isterim ki Çorlu’nun asamblesi farklıydı. Teşekkür ederim. Sevgili başkan masaya baktığımız zaman bunun aynasında yansımasını görüyoruz. Çorlu gerçekten dostluğu tam anlamıyla hazmetmiş bir kulüp. Dostlarımı kutluyorum. Rotaraklara tavsiyede bulundum. Bir an önce Rotary katılın. Dönem sonuna kadar bile değil Mart sonuna kadar 30 üyeliğe o noktaya ulaşmanızı rica ediyorum. Devam yüzdeniz müthiş yükseliş. Normal bir kulüp değilsiniz. %85-95 devam tutturuyorsunuz. Müthiş yükseliyorsunuz. Etkinliklere katılımınız oda bir anormal. Hem dinler buluşmasında hem Cumhuriyet Balosu etkinliklerine rekor sayıda katılımınız yüksek. Sizlere teşekkür ediyorum. Dostluk gezilerini fevkalade organize ediyorsunuz. Meslek bilinçlendirme, İş yeri gezileri bu akşam gördüğümüz gibi Meslek Başarı Ödülleri veriyorsunuz. Hem de en mükemmeline veriyorsunuz. İki tane örnek insana dostluk ve meslek ödülü verdiniz. Raylalar gerçekleştiriyorsunuz. Gençlik değişimle çocuklarınızı gençlerinizi yolluyorsunuz. Rotarak gibi muhteşem bir kulüp kurmuşsunuz. Gözlerim yaşardı. Hem kalabalık hem de çok nitelikli gerçek birer Rotary hazırlanmış gençler izledik. Engelliler parkı yapıyorsunuz çok ihtiyacı var memleketin. İkiz kulüp yapmışsınız Bulgaristan kulüpleriyle. Arşivinizde bir eksiklik var. 25. Yıl kitabınızı yapmanızı istiyorum. Sevgili Ayhan ve geçmiş dönem başkanlarının bu işe sarılmalarını rica ediyorum. Harika bir 4. asamble gerçekleştirdiğiniz için teşekkür ediyorum.
Göreve geldiği 30Hazirandan beri Rotary tanıtımı için çeşitli kişi, kurum ve kuruluşları ziyaret ettiklerini bildiren RTN Nuri Özgür 4 aylık dönem içerisinde ilk güzel etkinlik 15 Ağustos günü Rotary 100. Yıl Anadolu Lisesi öğrencilerinin ÖSS sonuçlarının açıklandığı gün olduğunu belirtirken 92 öğrencinin 86 sı başarılı olduğunu ve çeşitli üniversiteleri kazanarak büyük bir sevinç be gurur yaşadıklarını belirtti. Diğer faaliyetler hakkında bilgiler veren Özgür toplantının gerçekleşmesinde emeği geçenlere teşekkür etti.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...