***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

9 Eylül 2009 Çarşamba

Başbakana seslendi

Tekirdağ iline bağlı Çorlu’da ikamet eden Alaaddin Köse adlı bir vatandaş Tuğlalı parkta bir basın açıklaması yaparak yetkililerden yardım istedi.
Evli ve iki çocuk annesi olan Nevin Köse’nin eşi Alaaddin Köse; Eşinin rahatsız olduğunu ve yapılan araştırmalar sonucu hastalığın 10 milyonda bir görülen bir rahatsızlık olduğuna değinen Köse; “sigorta giderlerinin %32 sini benim karşılamam gerekiyor, bu gider ise 50 ile 100 bin lira arası, bu sebeple eşimi tedavi ettiremiyorum, bir buçuk yıldır her kapıyı çaldım fakat bir destek alamadım” dedi. Cumhurbaşkanı’na, Başbakan’a ve Tekirdağ Valiliği’ne de konu hakkında yazı yazdığı halde hiçbir cevap alamadığını deklare etti. Kendisine destek vermeyenlerin akıl vermesine alındığını ifadeden Köse, “hatta bir yetkili bana kanser insanı 5 yılda öldürür, sen elinden geleni yapmışsın daha fazla uğraşma” dediğini iddia etti.
Kiralık evde oturduğunu ve okula giden 2 çocuğu bulunduğunun altını çizen Köse, “bazı yetkililer bize yardım etti sandık, bizi İstanbul’a sevk ettiler ancak oda parasını dahi benden tahsil etmeye çalıştılar” iddiasında bulundu.
Girişimlerinin milletvekili boyutunda sürdüğünü ancak onlardan da bir destek göremediğini ifade eden Köse, bu arada yapılan teşhislerde “hastalık sonucu eşimin bünyesinin kendi kendine zarar verdiği ve ileriki aşamada yatağa bağımlı kalacağı söylendi. Yaptığım girişimler sonucu bizim gibi birçok hasta olduğu ve herkese yardım edilemeyeceği bildirildi. Sayın Başbakandan sağlık açılımı yapmasını rica ediyorum” diyerek yetkililerden acil destek beklediğinin altını çizdi.
KAYNAK:ÇORLU DEVRİM GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...