***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

3 Mart 2010 Çarşamba

Keşanlı dizi oyuncusu Tuncay Tezküser “İçimdeki komedi canavarını ortaya çıkaracak projeleri bekliyorum “dedi.

Keşan’da 1988 yılında tiyatroya başlayan ve Keşan Belediyesi Evrim Tiyatro Grubu’nda yer alan Keşanlı dizi oyuncusu Tuncay Tezküser bu aralar oynadığı bir çok diziye rağmen kendisinin bir türlü komedi dizisinde oynamamasından yakınıyor.
Tezküser iki yıl önce Limon Ağacı dizisiyle başladığı kamera karşısı oyunculuğunda birçok vaadlere karşılık, vaadlerini yerine getirmeyen birçok sayıda ünlü ünsüz kişiye rağmen inatla bu işe devam ettiğini belirterek “sektör haline gelmiş dizi furyasında artık yoldan geçen simitçilerin bile oyuncuyum dediği bir ortamda dayısız tek başıma figürasyona karışmadan devam ettim. Azimle ve çok çalışarak tabi burada tiyatro oyuncusu olmamın da çok büyük rolü var,v Selena ve Bezbebek gibi küçük bölüm oyunculuklarının ardından yine bölüm oyunculuğu ancak artık karakterleri canlandırmaya başladım. Daha sonra çıkan karakter rolleri tabi bunlarda baştan onlarca hatta yüzlerce insan içinden oynanılan küçük senaryoları deneme çekimleri sonunda yönetmenlerin seyredip seçmesiyle kazanılan bölüm oyunculuklarına gitmeye başladım. Aşk Bir Hayalde Doktor Mehmet , Bu Kalp Seni Unuturmu da Doktor Fikret ,Kapalıçarşı da yine bir göz doktoru karakteri ve son olarak da bu cumartesi yayınlanacak Kavak Yelleri’nde Ömer karakterini, Küçük Kadınlarda bir başkomiser,Unutulmazda bir İtalyan işadamı,Adanalı da doçent doktor canlandırmaya başladım.Arka Sokaklarda Gökmen Öğretmen,Ece dizisinde başkomiser rolleri de bana ses getiren roller oldu” dedi.
Tezküser birkaç hafta önce Yaprak Dökümü’nde usta oyuncu Halil Ergün’ün üst kat komşusu Doğan bey karakterini, bir hafta önce Ezel dizisinde bir dedektifi canlandırdığını da vurgulayarak “ geçen yıl oynadığım Aşk-ı Memnu dizisi de dahil reytingi yüksek birçok dizide rol aldım ve bütün bunlar olurken yapımcılara-yönetmenlere sesimi duyurmaya çalıştım. Bir nokta vardı oda benim komedi yeteneğimin yüksek olduğu. Bunu ortaya çıkaramadığım için çok müteessirim, oynadığım bu kadar dizi içinde tek komedi dizisi Avrupa Yakası idi.O da dialogsuz bir roldü sadece mizansenler ve mimikler vardı.Benim en büyük hedefim bir SİTKOMDA yada herhangi bir komedi dizisinde oynayabilmek ve imkan verildiği takdirde piyasaya çok kahkaha attıran bir komedyen olarak adımı duyurmaktır. İçimdeki komedi canavarını ortaya çıkaracak projede bana verilecek fırsatı merakla bekliyorum. Bu konuda da gelecek güzel bir teklifi değerlendirerek komedi dünyasına yeni bir isim ve yeni bir soluk olarak ismimi kazımak istiyorum” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...