***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

17 Mart 2010 Çarşamba

IŞIK ÜNİVERSİTESİ KIRKLARELİLİLER’LE BULUŞUYOR

Fırat ÇALIŞKAN
Lüleburgaz Hürfikir Gazetesi
İstanbul’da bulunan FMV Işık Üniversitesi 18-19 Mart’ta eğitim ve kariyer hayatına yön vermek isteyen Kırklarelili öğrencilerle buluşacak.
Feyziye Mektepleri Vakfı’nın 124 yıllık eğitim deneyimiyle kurduğu Işık Üniversitesi, İstanbul’da bulunan kampüsleri ile fakültelerini tanıtmak amacıyla düzenlediği Anadolu turu kapsamında Kırklareli’ye konuk oluyor.
18–19 Mart tarihinde Kırklareli’de birçok dershaneye ziyaretler gerçekleştirecek olan Işık Üniversitesi yetkilileri, öğrencilere “Gelecek Tasarımı, Üniversite ve Kariyer” konulu bir sunum yaparak, uzman akademisyenleri ile genç öğrencilerin sorularını yanıtlayacak.
Işık Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ekrem Ekinci, konuyla ilgili olarak “Işık Üniversitesi olarak bizler gençlere aydınlık bir gelecek vaadediyoruz. Gerçek bir vakıf üniversitesi olarak bu yıl yeni başlayacak öğrencilerimize %40’ın üzerinde burs veriyoruz. Her öğrenciye mutlaka yurt imkânı sunuyoruz. Geniş ve güçlü akademik kadromuz ile Türkiye’nin en önemli üniversiteleri arasındaki yerimizi her geçen gün sağlamlaştırıyoruz” dedi.
Anadolu’nun birçok ilini ziyaret edecek olan Işık Üniversitesi, tanıtım günlerinde kaliteli eğitim anlayışını ve eğitim tecrübesini hem eğitimciler hem de öğrencilerle paylaşmış olacak.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...