***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

17 Mart 2010 Çarşamba

Çoğunluk Sağlanamadı Seçim Pazar Günü’ne Kaldı

Çorlu Berberler ve Kuaförler Odası’nın Ticaret ve Sanayi Odası’nda gerçekleştireceği olağan genel kurulu çoğunluk sağlanamadığı için 21 Mart Pazar gününe kaldı.
4 adayın olduğu öğrenilen Berberler ve Kuaförler Odası seçimlerinde çoğunluk sağlanamayınca genel kurul 21 Mart Pazar günü gerçekleştirilecek. Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası konferans salonunda dün gerçekleştirilecek olan seçimlere sadece mevcut başkan ve başkan adayı Coşkun Tokgöz ve yönetim kurulu üyeleri katılınca çoğunluk sağlanamadı. Diğer başkan adaylarının dahi katılmadığı olağan genel kurul toplantısı hafta sonuna ertelendi. Berberler ve Kuaförler Odası Başkanı Coşkun Tokgöz; “21 Mart Pazar günü Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası konferans salonuna saat 14:00’de bütün üylerimizi bekliyorum” dedi.
4 yıldır görevde olduğunu söyleyen ve yine aday olduğunu belirten Tokgöz; “Üyelerimizin sorunlarını yakından biliyorum. Erkek berberlerimizin yüzde 80’i Pazar günleri çalışmak istemiyor. Buna da uymayan berberlerimiz var. Bunları Zabıta aracılığıyla en kısa zamanda çözeceğim. 308 üyemiz var, üyelerimizin desteğini bekliyorum. Tüm üyelerimiz ile birlikte birlik ve beraberlik içerisinde olmak için toplantılar düzenleyeceğiz, çalışmalar yapacağız. Ben ve ekibim berber ve kuaförlere en iyi hizmeti sunmaya geliyoruz. Diğer başkan adayı arkadaşlarımıza başarılar diliyorum” diye konuştu.
KAYNAK:ÇORLU AVRUPA YAKASI GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...