***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

21 Ağustos 2009 Cuma

Kalfalar, Ortopedik Engelliler Derneği’ne teşekkür etti

Edirne iline bağlı Keşan ilçesinin Mustafa Kemal Paşa Mahalle Muhtarı Bayram Ali Kalfalar, mahallesinde son on günde iki özürlüye özürlü aracı alan Ortopedik Engelliler Derneği’ne teşekkür etti.
Kalfalar, dernek yöneticilerini özverili çalışmalarından dolayı kutlayarak “ Mahallemde buluna iki engellimize son 10 gün içersinde Ortopedik Engelliler Derneği tarafından tekerlekli aracı verildi. Vatandaşlarımız adına ben denek yöneticilerine teşekkür ediyorum. Bence Keşan’da insanlar bu derneğe ayda bir paket sigara parasını destek olarak sağlamalıdır. Halkımızın derneğe duyarlı olması gerekir. Çünkü buraya yapılacak yardım engelli vatandaşlarımıza hizmet olarak dönecek. Derneğin çalışmalarını takdirle karşılıyorum. Ben şahsım olarak derneğe her türlü desteği vermeye hazırım. Keşanlı vatandaşlarımızı da Ortopedik Engelliler Derneği’ne katkı vermeye davet ediyorum “dedi.
HABER:ERDAL AKSOY

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...