***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

18 Mart 2010 Perşembe

“Trafik Kazasını Bir Katliama Çevirmişler”

Marmaracık beldesinde fırıncılık yapan Sinan Gören, kardeşi E. G. hakkında çıkan haberlerin gerçeği yansıtmadığını söyledi.
“Silivrili E. G., fırınına ceza yazıldı diye otomobiliyle önüne gelen herkese çarptı, 2 kişiyi öldürüp 5’ini yaraladı” şeklindeki iddia ile ulusal gazetenin manşetinden çıkan haber sonrasında E. G. isimli şahsın ağabeyini Marmaracık beldesindeÇorluda günlük olarak yayın hayatını sürdüren Avrupa Yakası Gazetesi buldu. Çıkan haberlerin yanlış olduğunu ve olayların yazıldığı gibi meydana gelmediğini söyleyen ağabey Sinan Gören; “Kardeşim psikolojik tedavi görüyordu. Yapılan haber asılsız. Kardeşim Çorlu’da hiçbir kazaya karışmadı. Önceki gün gazetede çıkan sanki katliam yapmış gibi gösterilen haberde, çok şey yanlış. Yazılanlar gibi katliam diye bir şey söz konusu olamaz. Bu olay aslında bir trafik suçudur ancak bunu bir katliam gibi yazmışlar. Haberde bahsedildiği gibi bizim 15 yıldır fırınımıza kesilen her hangi bir ceza yoktur” dedi.
Daha önce hiçbir gazeteci ile görüşmediğini ve sadece şuan açıklamaya yaptığını belirten ağabey Sinan Gören; “Ben gelen hiçbir gazeteci ile görüşmedim sadece ilk kez size konuşuyorum. Kardeşim Silivri’de cezaevinde, onunla hiç görüşme şansları yok. Benim kardeşim 16 yıldır psikolojik tedavi görmektedir. Bunun 7 yılını Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi’nde tedavi görerek geçirdi. Kardeşim ile ilgili raporlar var. Kendisi askerliğini dahi yapamamış, rahatsızdır. Bununla ilgili olarak elimizde bulunan raporları zaten devam eden mahkemeye verdik. Ancak gazetede çıkan haberde sanki bile bile yapmış gibi gösteriliyor. Burada şunu anlayamıyorum trafik kazasını bir katliama çevirmişler, bunu kimler nasıl yapıyor anlamış değiliz. Kaza olduktan sonra beni aradılar, Gümüşyaka’daki Jandarma’ya gittiğimde kardeşim ile görüştüm kendisi bana Silivri’de bir kişiye vurduğunu söyledi. Mahkeme de devam ediyor. Diğer kaza ile ilgili olarak kesin kimin çarptığı mahkeme sürecinde belli olacaktır. Zaten Silivri’de kaza yaptıktan sonra biraz ilerleyip durmuş burada bir kaçma söz konusu değil. Haberde yazıldığı gibi benim fırınıma kesilen bir ceza yok, böyle bir ceza yokken kardeşim ne diye böyle bir şey yapsın. Marmara Üniversitesinde 9 kişilik profesörlerden oluşan heyetin imzası ile raporu bulunuyor. Mahkemeye raporları sunduk. Ne okul var, ne 5 kişi yaralı var ne de iki kişi öldü. Kardeşim sadece 1 kişiye çarptığını söyledi. Kardeşim hakkında yazılanların hepsi yalandır. Olay günü aracı fırının önünden alarak Silivri’ye gitmiş, daha sonra bize kardeşimin birine çarptığı haberi geldi” diye konuştu.
KAYNAK:ÇORLU AVRUPA YAKASI GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...