***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

18 Mart 2010 Perşembe

Öğretmen Okulları’nın kuruluşunun 162. yıldönümü kutlandı

Tekirdağ Ziraat odası konferans salonunda yapılan etkinliğe Atatürkçü Düşünce Derneği Tekirdağ Şubes, Eğitim-İş-, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği, Emekli Öğretmenler Derneği ile Ulusal Eğitim Derneği Tekirdağ Temsilcilikleri katıldı.
Etkinliğe katılanlar, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği Tekirdağ ŞubeBaşkanı Gömeç Göçmen’in rehberliğinde saygı duruşu ve istiklal marşını, öğretmen marşını birlikte okudular.
Atatürkçü Düşünce Derneği Tekirdağ Şube Başkan Yardımcısı Fazlı Ertekin, kuruluşundan günümüze kadar öğretmen okulları konusunda tarihi bilgiler verdi.
Atatürkçü Düşünce Derneği Tekirdağ Şubesi Yönetim Kurulu Üyesi Emekli İlköğretim Müfettişi Yücel Coşkun ile Atatürkçü Düşünce Derneği Tekirdağ Şubesi Disiplin Kurulu Üyesi İlhan Tutak günün anlamını anlatan şiirlerini okudular.
Atatürkçü Düşünce Derneği Tekirdağ Şubesi Üyesi Emekli Öğretmen Ekrem Erdemir, kuruluşundan günümüze öğretmen okullarında eğitim konusunda sunum yaptı.
Ulusal Eğitim Derneği Tekirdağ Temsilcisi Emekli Öretmen, Yazar ve Şair Hakan Akarsu, gündem anı ve şiirlerini okudu.
HABERTRAK GAZETESİ/TEKİRDAĞ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...