***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

14 Ocak 2010 Perşembe

4 Çocuğunu Bırakıp Kaçan Eşini Arıyor

Tekirdağ iline bağlı Çorlu’da ikamet eden 29 yaşındaki Şaban Sezer, kendisini 4 çocuğuyla birlikte ortada bırakıp giden 11 yıllık eşi Gülhan Sezer’in bulunmasını istedi. Gözü yaşlı koca, eşinden bir haber beklediğini söyledi.
Çorlu’da Kemalettin Mahallesi’nde ikamet eden ve inşaat işlerinde çalışarak ailesinin geçimini sağlayan Şaban Sezer, 11 yıllık hayat arkadaşı, 4 çocuğunun annesi Gülhan Sezer`in aniden ortadan kaybolmasının şokunu yaşıyor. Yaşları 1,5 ile 10 arasında değişen 4 çocuğuyla ortada kalakaldığını belirten baba Sezer; “9 Ocak Cumartesi günü saat 21.00 sıralarında işten eve döndüğümde, eşimin evde olmadığını gördüm. Çocuklarıma sorduğumda evde olmadığını, 16.00 gibi gittiğini söylediler. Çocuklarımı oynamaları için parka göndermiş. Çocukların evde olmadığı sırada, komşumuzdan da borç para alarak eşyalarını yanına almış ve evden ayrılmış. Evden valiziyle birlikte çıktığını görenler olmuş ancak o zamandan beri kendisini ne gören ne de bir haber alan var. Hiç kimseye haber vermeden evi terk edip 4 çocuğu bırakıp gitmiş” dedi.
Şaban Sezer, eşiyle hiçbir kavgasının olmadığını da belirterek; “Zaman zaman tartışmalarımız oldu ama hiçbir zaman eşime şiddet uygulamadım, darp etmedim. Hiçbir zaman karakolluk bir durumumuz olmadı” diye konuştu.
Eşinden 5 günden bu yana haber alamadığını da vurgulayan Sezer; “Hayatından endişe ediyorum. Bir an evvel ortaya çıkmasını istiyorum. Geçen zaman zarfında, bilmediğim numaralardan mesaj ve cevapsız çağrılar aldım. Ancak kendisi ile hiçbir şekilde konuşmadım. Bundan sonra da benimle birlikte olmak istemiyorsa, kanuni yollardan medeni insanlar gibi evliliğimize son vererek yollarımızı ayırabiliriz.”
KAYNAK:ÇORLU AVRUPA YAKASI GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...