***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

14 Ocak 2010 Perşembe

CHP KIRKLARELİ İL BAŞKAN ADAYIYUSUF PİŞKİNOĞLU BASIN AÇIKLAMASI YAPTI.

HABER VE FOTO:Fırat ÇALIŞKAN
Lüleburgaz Hürfikir Gazetesi
4 Ocak 2010 tarihinde Lüleburgaz ilçe binasında İl başkan adaylığını açıklayan Yusuf Pişkinoğlu, önemli açıklamalarda bulundu.
Seçimler öncesi Hürfikir gazetesini ziyaret ederek imtiyaz sahibi Murat Mahir Altan’a açıklamalarda bulunan Pişkinoğlu, 4 Ocak 2010 tarihinde İlçe binamızda İl başkan adaylığımı açıklamam sonrasında, İlçe başkanımız Türabi Kayan’ın yaptığı “Sarı Sol” açıklaması haksız yere şahsımla ilişkilendirilmeye çalışılmaktadır. Bu açıklama sırasında ben de oradaydım, böyle bir algılama sezmedim.”dedi
Pişkinoğlu sözlerine şöyle devam etti; “CHP’nin yükselmekte olduğu bu dönemde dışarıda oluşan hareketlere yönelik bir söylem olarak algıladım. Bizim de tüm çabamız bu yöndedir. Herkes gücünü CHP’nin yükselmesi için kullanmalıdır.
Siyasi anlayışım ve parti terbiyem gereği sadakatım şahıslara değil kurumadır, partimedir.
Parti bünyesi altında olmak koşulu ile yapılan hareketleri bölücü ve yıkıcı değil daha iyiyi arama diyeti olarak algılamayı tercih ederim. Yapıcı olanında bu olduğuna inanırım.
CHP “solun ana kucağıdır” kişiler değişir, kalıcı olan kurumadır, yuvamadır, partimedir.
Parçalamayı, ayrıştırmayı, dışlamayı, etiketlemeyi değil ötekileştirmeden bütünleştirmeyi seçmeliyiz. “Tek Adres CHP”
Solun; aşırı- eksiği, sarı- mavi-kırmızısı-pembesi diye ayrıştırılması yerine tek adres’in CHP olmasına inanıyorum.
Bu bağlamda Aydın, Demokrat, Atatürk ilkelerine olmalıdır. Bu davet herkese, mazisi deşilmemek şartı iledir, böyle bir sorgulama lüksünü kendimde görmüyorum.
Beyan olunan irade esastır, ben yargıç değilim, yargılayamam, sorgulayamam.
Deniz Baykal 2007 seçimlerinde M.U. adayları için söylediği şu sözlerle konuyu netleştirmiştir. “CHP’den aday olan kişiler parti’den ne alırımı değil, ne katabilirimi düşünmelidir”.
Seçilirsem herkesi ayrıştırmadan- soruşturmadan- yargılamadan CHP çatış ve kimliği altında kucaklamayı hedefliyorum.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...