***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

11 Mart 2010 Perşembe

CHP’de ortak aday coşkusu

Kadir Albayrak “ Bugün görünen manzara gurur verici bir şey. Böyle bir gücün karşısında gücü arkasına almış bir il başkanının başarılı olamaması mümkün değil. Seçilecek olan il başkanı CHP’nin rutin il başkanı değildir. İktidar partisinin il başkanı olacaktır.” dedi.

29 Mart il genel meclisi sonuçlarına göre 4-2’yi yakaladıklarına da dikkat çeken Albayrak, “Hesaplara göre alacağımız 120 bin oy fazlası bize 6-0’ı mümkün kılıyor. Başarılı olacağız. Ben örgütüme çok güveniyorum” değerlendirmesinde bulundu..
CHP Tekirdağ İl Başkanlığı yeni il ve ilçe başkanlarını tanıttı. Eski Tekel Müdürü olan Kadir Albayrak Tekirdağ Merkez İl başkanlığı için adaylığını açıklarken eski başkan Fahrettin Meker ‘de İl başkanlığı için aday olmayacağını açıkladı.
Tekirdağ Merkez İl başkanlığında adayların tanıtım toplantısı yapıldı. Tanıtım toplantısında ilk konuşmayı merkez ilçe başkanlığına seçilen Recep Ökten yaptı. Ökten” 3 Ocakta başlayan ilçe kongrelerimiz yoğun bir katılım ,coşku ve heyecanla birlikte 7 Şubatta bitti. Bu sürecin ardından 21 Mart tarihinde il başkanlığı kongresi yapılacak.9 ilçe başkanı arkadaşlarımızla yaklaşık bir aylık uzun bir görüşme, kendi içimizde tartışma,.öneriler ve sonuç itibariyle 9 ilçe başkanımızın kendi örgütlerinden aldıkları yetkiyle 21 Mart tarihindeki il kongresine tek adayla gitme kararı alınmıştır. Bu CHP’nin büyük bir başarısıdır ve birlikteliğidir. Geleceğe olan samimi ve ciddi bakışıdır. Ülke sorunlarına karşı olan duyarlılığıdır. Ben tüm arkadaşlarımın özverisine teşekkür ediyorum. Önümüzdeki il kongresindeki adayımız Kadir Albayrak’tır diyorum. Kendisine şimdiden hayırlı olsun diyorum.”Diyerek Sözü Fahrettin Meker’e bıraktı.
Fahrettin Meker ”Duygularla ifade edilemeyecek veyahut da duyguları ifade edecek kelimelerin yeterli olamayacağı duygu seli içinde CHP, bugün kendisine yakışır, tarihine yakışır, yapısına yakışır, işlevine yakışır olağanüstü bir toplantı yapıyor. Böylesine güzel bir toplantının bu noktaya gelmesinde, gerçekleşmesinde emeği olan tüm partili arkadaşlarıma örgütüme hepinizin huzurunda yürekten teşekkür ediyorum. Şu geçtiğimiz dönem CHP adına devamlı yükselen bir süreç olmuştur. Bir önceki seçimlerle kıyasladığımızda kıyaslanamayacak kadar başarılarla dolu bir zaman dilimi yaşadık. CHP’nin tüzüğünde emredici olmazsa olmaz birikim vardır. Hiç kimse kişisel menfaatleri için politika yapmaz. CHP’nin yüksek çıkarları toplumun çıkarlarıyla örtüşecek ve birbirini tamamlayacak şekilde en yüksek çıkardır. Şahsen ben il başkanı olarak kesinlikle böyle bir anlayışın simgesi olarak savunucusu olarak bugünlere kadar geldim. Geçen defa bana hayatımın en olumlu görevi verildi. Bu görevler nöbet değişimi şeklinde algılandığı takdirde başarı yakalanır. Yoksa illaki ben olacağım, illaki şu olacak, illaki bencil eksenli bir politikanın insanları, kurumları nereye getireceği hepinizin malumudur. Başta ilçe başkanlarım son derece sağlıklı bir değerlendirme çalışması yaptılar. Demokrasinin gereğidir bazı arkadaşlarımız aday olmayı düşündüler.Aday olmaları sevinçle karşılanacak bir durumdu.Çünkü onların göreve talip olmaları ben CHP’nin bayrağını daha yükseğe taşıyacağım,daha güzel eserler meydana getireceğim.Toplumun nezdinde CHP’nin bayrağını daha yukarıya taşıyacağım iddiasını ortaya koymaktır.İddia ortaya konmadığı takdirde başarı yakalanmaz.Şahsen ben derhal geri çekildim.Adaylıktan feragat ettim.Mevcut İl başkanının hele başarılı bir çizgiden sonra gelen il başkanının il başkanlığından çekilmesi de bu anlayışa dayanmaktadır.Bunun bir güzel örneğini verdik.Ben bir dönem de olsa CHP il başkanlığı yaparak çocuklarıma en güzel mirası bırakıyorum.Bu yönden mutluyum gururluyum.Böyle bir tablonun yanında olmaktan da kıvanç duymaktayım.Sevgili ilçe başkanlarımın önerisiyle inşallah benden sonra bu bayrağı daha yukarılarda taşıyacak olan aday kardeşime benden sonra görev alacak olan bu kardeşime bütün gücümle bütün tecrübemle bütün bilgi birikimimle yardımcı olacağım.Yanında olacağım.Onu kesinlikle yalnız bırakmayacağım.Hepinizi en derin sevgi ve saygıyla selamlıyorum “Dedi.
Recep Ökten Merkez ilçe başkanlığı, Ali Aygün Marmara Ereğlisi, Ulaş Yurdakul Malkara, Ali Osman Yaşar Saray, Ali Çoban Muratlı, Emre Köprülü Çorlu, Erdinç Turan Çerkezköy, Birol Işıldar Hayrabolu, Vahit Aslan Şarköy ilçe başkanlıklarına seçilmelerinden dolayı tanıtımları yapıldı.
Tekirdağ Merkez il başkanlığında yapılan tanıtım toplantısının açış konuşmasını yapan merkez ilçe başkanı Recep Ökten, İl başkanı seçimi hususunda verdiği bilgide” Dokuz ilçenin, milletvekillerimizin ve belediye başkanımızın, il genel meclisi başkanımızın da hepsinin ortak değerlendirmeleri sonucunda ortaya çıkan bir sonuçtur. Hiçbir şekilde hiçbir ayrım söz konusu değildir. Ben sözü 21 Martta il başkanlığı konusunda karar aldığımız adayımız Kadir Albayrağ’a sözü bırakıyorum.”Diyerek konuşmasını noktaladı..
Kadir Albayrak ise görünen manzaranın gurur verici bir tablo oluşturduğuna değinirken”Böyle bir gücün karşısında gücü arkasına almış bir il başkanının başarılı olamaması mümkün değil. Bugün açıkladığımız, 21 Martta örgüt destek verirse seçilecek olan il başkanı, CHP’nin rutin il başkanı değildir. İktidar partisinin il başkanı olacaktır. Hedeflerimiz 16 ay sonra yani 480 gün sonra CHP İktidarıdır.Bütün göstergeler ve anketler bundan sonra çıkacak anketler.Ve sayın genel başkanımızın devamlı çözüm önerileri bunu ispatlamaktadır. Net bir şey söylemek istiyorum.Biz Ak partinin başarısızlığı ile puan toplayıp onu bekleyip de iktidar olmayı bekleyen bir parti değiliz.Programlarımız.her şey hazır 22 Temmuz’da yapılacak seçimlerde CHP iktidara gelecektir.O halde benim ilçe başkanlarım iktidar partisinin ilçe başkanları olacaktır.Biz de iktidar partisinin il başkanı olacağız.Bu nedenle bunun Tekirdağ’a yansıması hedefimiz Tekirdağ’da seçilecek 6 milletvekilinin altısını da almak.Hedefimiz 6-0. Zaten biz 29 Mart il genel meclisi sonuçlarına göre dört- ikiyi yakalamış durumdayız.Onun için yapılacak hesaplara göre alacağımız 120 bin oy fazlası bize 6-0’ı mümkün kılıyor.Bunu nereden biliyoruz 79 bin beş yüz seçmen seçime katılmamış bunları çok iyi değerlendireceğiz Başarılı olacağız.Ekibimle beraber çok iyi bir çalışma yapacağız.Ben örgütüme çok güveniyorum.Ülkemiz iyi yönetilmiyor.Hergün bir gündem.değişikliği, halkımız her gün bunları takip etmekten yoruldu.Daha önemlisi ekonomik sıkıntılardan yoruldu.
21 Mart’taki kongreden sonra Tekirdağ’daki siyasi partilerle temas kurup onlarla kol kola gezmek istiyoruz. Türkiye’nin beklediği birlik beraberlik ve sakin duyguyu biz Tekirdağ’da başlatacağız. CHP olarak buna ihtiyacımız var.CHP sizden alacağı güçle iktidara gelecektir.”şeklinde konuştu.



HABERTRAK GAZETESİ/TEKİRDAĞ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...