***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

13 Ocak 2010 Çarşamba

TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ’NİN ÇEHRESİ DEĞİŞİYOR

Haber: Metin KARAKUŞ
Babaeski İlçesi’nde, 1989–1990 yılından bu yana Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi olarak, Eğitim ve Öğretim yapan okulun kısa bir süre önce göreve atanan Müdür Göksel Baytok, Okul Yönetimi, görev yapan öğretmenler, Öğrenciler ve Okul Aile Birliği Yönetim Kurulu iş birliğince çehresi tamamen değişti.
İlçenin Atatürk Mahallesi sınırları içerisinde ve şehir merkezinden 2 km uzaklıkta, 26 dönüm arazi üzerine kurulan bünyesinde Anadolu Teknik Lisesi, Teknik Lise, Endüstri Meslek Lisesi bulunan, 4 katlı ana binası ve 4 atölye binası ve 5 bölümden oluşan okulda değişim ve yenilikler bitmiyor.
Okul Aile Birliği önceki dönem Başkanı İbrahim Yılmaz, yaptığı açıklamada, Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi’nde, yaklaşık 450 Öğrencinin Eğitim ve Öğretim gördüğünü belirterek, şunları kaydetti;
“2009–2010 Eğitim Öğretim Yılından itibaren, Ahşap Teknolojileri alanı, Elektrik-Elektronik Teknolojileri alanı içerisinde, Endüstriyel Bakım ve Onarım Dalı açılarak, Bilişim Teknolojileri alanı, Elektrik-Elektronik Teknolojileri alanı, Tekstil Teknolojileri alanı ve Tesisat Teknolojileri alanında, sanayinin öncelikle ihtiyaç duyduğu ara teknik elemanı yetiştirilmektedir. Yine Milli Eğitim Bakanlığınca sağlanılan, ödenek dâhilinde İdari bina ve okulun atölyelerin iç ve dış cepheleri boyatılmış, iç mekânda yeni derslikler, tuvaletler, atölyelerde teknoloji sınıfları oluşturulmuş ve atölyelerin akan çatıları onarılarak kiremitleri değiştirilmiştir. Ayrıca, bina içerisinde Yönetici odaları, öğretmenler odası, öğrencilerin dersliklerinde bulunan sınıf donatım malzemeleri de yenilenerek hizmete girmiştir. Şehir dışından gelen mağdur ama çalışkan öğrencilerimize ücretsiz öğlen yemeği verilen yemekhanenin donatımı ve Bakanlıkça gönderilen modern bulaşık makinesi ile hijyenik ortamda yemek yemeleri sağlanmıştır. Hayırsever iş adamı Yer Beton İşletmesinin sahibi ve öğrenci velisi Ali Rıza Yer’in çok önemli katkıları ile Okulumuzun merasim için öğrenci toplanma alanına yaklaşık 300 m2 Parke taşı döşenerek, öğrencilere uygun bir ortam sağlanmıştır. Geçtiğimiz günlerde Okulumuza ziyarette bulunan, Sayın Babaeski Kaymakamımız Mustafa Demir, Sayın Belediye Başkanımız Av. Abdullah Hacı, İlçe Emniyet Müdürümüz Tuncay Sancak, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürlerimiz Ahmet Dal ve M.İlker Bayram’a okulumuza göstermiş oldukları yakın ilgi ve alakalarından dolayı şahsım ve okul personeli adına çok teşekkür ediyorum.”

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...