***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

13 Ocak 2010 Çarşamba

İtfaiye Öğrencilere Eğitim Veriyor

Çorlu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’nde, Çerkezköy Meslek Yüksekokulu İtfaiye Bölümü öğrencilerine yangın söndürme ve kurtarma eğitimi verildi.
Çerkezköy Meslek Yüksekokulu’nda misafir öğretim üyesi olarak dersler veren Faruk Yücel, İtfaiye Bölümü öğrencilerine uygulamalı eğitim verdi. Çorlu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’nde düzenlenen eğitim çalışmasına katılan öğrencilere, hem teorik hem de uygulamalı olarak yangın söndürme teknikleri ile yangın, deprem, afet ve kaza gibi durumlarda uygulanacak kurtarma çalışmaları anlatıldı.
İtfaiye binasındaki derslikte slayt gösterisi eşliğinde itfaiyecilik mesleğinin gerektirdiği bilgi ve deneyimleri aktaran Yücel, daha sonra yangın söndürme ve kurtarma çalışmalarında kullanılanaraçlar ile teknik donanımı hakkında öğrencilere bilgiler verdi. Yangın, deprem ve afet gibi durumlarda itfaiyecilere önemli görevler düştüğünü belirten Yücel, “Öğrencilerimize itfaiyecilik mesleğinin temel bilgilerini uygulamalı olarak aktarıyoruz. Daha önce derslerde işlediğimiz konuları, müdürlüğümüz bünyesinde kullanılmakta olan araç ve ekipmanlar üzerinde uygulamalı olarak işledik. Ümit ediyorum ki verdiğimiz eğitimler öğrencilerimizin mesleki yaşamlarında faydalı olur,” diye konuştu.HABER VE FOTO:RECEP KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...