***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

14 Ağustos 2009 Cuma

VELİKÖY MERKEZ CAMİ KURA'AN KURSU HATİM PROGRAMI YAPILDI


TEKİRDAĞ İLİNE BAĞLI ÇERKEZKÖY İLÇESİNİN VELİKÖY BELDESİNDE BULUNAN MERKEZ CAMİİ İMAM HATİBİ AHMET BAKSI NEZARETİNDE BU YIL AÇIK HAVA DÜĞÜN YERİNDE DÜZENLENEN HATİM PROGRAMI BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ BU YIL 16 ÖĞRENCİ HATİM ETTİ
Veliköy Merkez camiinde açılan yaz kur'an kursunda okuyan öğrenciler 2 Ay gibi kısa bir sürede Kur'an-ı Kerimi hatim etme başarısını gösterdiler.
Bu yıl hazırlanan Hatim Programına ilgi çok yoğundu açık hava düğün yerini hınca hınç dolduran belde halkı bazen ağlamaklı bazende hüzünlü programı izledi.
Okunan ilahiler,Aşrı Şerifler ve şiirlere seyircilerinde katılımı görülmeye değerdi bu yıl ilki gerçekleştirilen açık hava düğün yerindeki hatim programı öğrencilerinin babalarının verdiği kurs bitirme belgesiyle program sona erdi.
Veliköy Merkez camii İmam hatibi Ahmet BAKSI yapmış olduğu açıklamada bu yıl ilkini düzenlemiş olduğumuz hatim programında eksiklerimizi gördük gelecek yıl daha görkemli bir program düzenliyeceğimizi katılan tüm izleyeceğilere teşekkür ederek sözlerini tamamladı.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...