***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

14 Ağustos 2009 Cuma

ÇORLU TSO BAŞKANI GAZİANTEP SO BAŞKANI A.NEJAT KOÇER İLE BİRARAYA GELDİ


Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Yönetim Kurulu Üyesi ve Gaziantep Sanayi Odası Başkanı A.Nejat KOÇER ile Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı ve TOBB Ticaret ve Sanayi Odaları Konsey Başkan Yardımcısı Özlem Yemişçi bir araya geldi.
Gaziantep Sanayi Odası’nda 14 Ağustos 2009 Cuma günü gerçekleşen ziyaret kapsamında ki görüşmede; Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Yönetim Kurulu Üyesi ve Gaziantep Sanayi Odası Başkanı A.Nejat KOÇER, Türkiye’nin ilk kadın Başkanı’nın, Odalarını ziyaretlerinden duydukları memnuniyeti dile getirerek; Gaziantep’in ekonomik yapısı hakkında bilgiler verdi.
Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Özlem Yemişçi; Odalar arasında kurulacak işbirlikleri ve deneyimlerin paylaşılmasının kendileri için büyük önem arz ettiğini belirterek; ‘Gaziantep Sanayi Odası’nın ve şahsınızın başarıları için sizleri kutluyorum. Deneyimlerinizin bizlere büyük katkısı olacaktır. Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası olarak hedefimiz, kentimiz ve bölgemizin gelişmesine fayda sağlayacak başarılı projelere imza atmaktır‘ dedi.
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Yönetim Kurulu Üyesi ve Gaziantep Sanayi Odası Başkanı A.Nejat KOÇER ile Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Özlem Yemişçi’ye günün anısına yöresel işlemeli bakır tabak armağan etti.
HABER VE FOTO:GÜLAY KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...