***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

11 Ağustos 2009 Salı

İĞNELER KÖYÜNDE OKUL TADİLATI DEVAM EDİYOR




Tekirdağ iline bağlı Çorlu ilçesinin İğneler köyü muhtarı Mehmet Topçu Köydeki okulun tadilatının bir an evvel bitmesini isteyerek yaptığı açıklamada 2009 / 2010 Öğretim yılının başlamasına çok az bir süre kalmış olmasına rağmen minik ögrenciler zor kış şartlarında kendi muhitinde kasabasında ve köyünde okumalı. . 2000 - 2001 Yılında okulumuzun oturulamaz raporu ve öğrenci yetersizliği bahane edilerek taşıma sistemi ile Pınarbaşı İlköğretim okuluna gitmekte olan köyümüzün ilkokul öğrencileri 2009 / 2010 öğretim yılında kendi köyünde İğneler ilköğretim okulunda öğretimlerine devam ediceklerdir.Yapmış olduğumuz çalışmalar minik öğrencilerimizin daha iyi şartlarda ve koşullarda yollarda ziyan sefil olmadan kendi köyümüzdeki okulumuzda eğitim alabilmeleri yönündedir.Okulumuzun onarımında maddi manevi emeği gecen tüm İğneler halkına Teşekkür ederim.dedi

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...