***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

19 Mart 2010 Cuma

LÜLEBURGAZ DEVLET HASTANESİ'NDE BİLGİLENDİRME

HASTANE PERSONELİ, ACİL DURUMLARDA YAPMASI GEREKENLER KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ
Lüleburgaz Hürfikir Gazetesi
Lüleburgaz Devlet Hastanesi personelini acil durumlarda ve afet durumlarında yapılması gerekenler konusunda bilgilendirmek amacıyla bir eğitim toplantısı düzenlendi.
Lüleburgaz Devlet Hastanesi’nde yapılan toplantıya Kızılay Lüleburgaz Şube başkanı Ferah Şirin konuşmacı olarak katıldı.
Alınan bilgiye göre, acil durumlarda ya da afet durumlarında müdahale etmek amacıyla, Lüleburgaz Devlet Hastanesi ve Lüleburgaz 82. Yıl Devlet Hastanesi personellerinden söndürme ekibi, arama-kurtarma ve hasta transfer ekibi, koruma ekibi, ilk yardım ekibi, kontrol merkezi ve karargâh ekibi, emniyet ve kılavuz ekibi, sosyal yardım ekibi, teknik onarım ekibi, sığınak ekibi olmak üzere 9 adet ekip oluşturuldu.
Oluşturulan ekiplerin acil durumlarda daha bilinçli müdahale etmesini sağlamak amacıyla Lüleburgaz Sivil Savunma Müdürlüğü organizasyonu ile bir eğitim toplantısı düzenlendi.
Toplantıya konuşmacı olarak katlan Kızılay Lüleburgaz Şube Başkanı Ferah Şirin, toplantıya katlan hastane personelini, ilkyardım ve afet, yangın gibi durumlarda yapılması gerekenler konusunda bilgilendirdi

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...