***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

18 Ocak 2010 Pazartesi

Pazarcı KOÇ’unu değişmedi


Kırklareli iline bağlı Lüleburgaz’da Oda Başkanlığı seçimleri dün Lüleburgaz Seyyar Pazarcılar Odası seçimleri ile devam etti. Lüleburgaz Özbek Düğün Salonu’nda yapılan seçimlerde mevcut Oda Başkanı Abdullah Koç ile daha önceki oda Başkanı Tuncay Bayraktar, oda başkanlığı için mücadele etti.Saat 10.00’da başlayan seçimlere Lüleburgaz Seyyar Pazarcılar Odası üyeleri ve Lüleburgaz’da bulunan diğer oda başkanları ve odaların başkan adayları büyük ilgi gösterdi.Büyük bir çekişme halinde yapılan seçimler sonunda 527 üye oy kullandı. 4 oyun geçersiz olduğu seçimlerde 523 geçerli oyun 297 tanesi alan mevcut Oda Başkanı Abdullah Koç, yeniden Lüleburgaz Seyyar Pazarcılar Odası Başkanı seçildi.Koç’un rakibi Tuncay Bayraktar’da 226 oyda kaldı.Seçimler sonunda Lüleburgaz Seyyar Pazarcılar Odası Yönetim Kurulu şöyle oluştu.Yönetim Kurulu Başkanı; Abdullah KoçYönetim Kurulu Üyeleri; Recep Sever, Serdal Tunç, Ümit Özerdil, Semih Gökçek, Bülent Cırlak, Gökhan DereDenetim Kurulu Üyeleri; Serkan Dinç, Cengiz Gürkan, Selçuk Taşdelen Lüleburgaz Seyyar Pazarcılar Odası Başkanlığı’na yeniden seçilen Abdullah Koç, seçim sonunda yaptığı konuşmada “Arkadaşlar, demokratik bir şekilde seçim yaptık. Bazı arkadaşlarımız bana oy verdi. Bazı arkadaşlarımız diğer aday arkadaşımıza oy verdi. Ancak seçimler bu saat itibari ile bitmiştir. Kazanan Lüleburgaz Seyyar Pazarcılar Odası olmuştur. Şimdi oda üyelerimize, pazarcı arkadaşlarımıza ve Lüleburgaz halkına hizmet verme zamanıdır. Bunu hizmeti de hep birlikte yapacağımıza inanıyorum. Bana göre verdiğiniz için hepinize çok teşekkür ediyorum” dedi
KAYNAK:LÜLEBURGAZ GÖRÜNÜM GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...