***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

23 Ocak 2010 Cumartesi

LÜLEBURGAZ’DA 22.875 ÖĞRENCİ KARNE ALDI

HABER VE FOTO: Tolga AYAN
Lüleburgaz Hürfikir Gazetesi
Lüleburgaz’da okul öncesi, İlköğretim ve Ortaöğretim okullarında 22 bin 875 öğrenci karne alarak yarıyıl tatiline girdi.
2009–2010 Eğitim Öğretim yılının ilk dönemi dün sona erdi.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Hayrettin İnce’den alınan bilgiye göre, 2009–2010 Eğitim Öğretim yılının birinci döneminde 22 bin 875 öğrenci heyecanı yaşadı.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı 55 okul arasında, 13 Liseden 6 bin 742, 40 İlköğretim Okulundan 14 bin 554, okul öncesi okullardan ise bin 579 öğrenci karnesini alarak yarıyıl tatiline girdi.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Hayrettin İnce, öğrencilere tatillerini faydalı bir şekilde geçirmeleri tavsiyesinde bulundu.
Yarıyıl tatili 8 Şubat tarihinde son bulacak

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...