***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

18 Aralık 2009 Cuma

UMUT DERSHANESİ TÖRENLE AÇILDI. İLK DERS BAŞKAN HACI’DAN





Haber: Metin KARAKUŞ
Umut Dershanesi Babaeski Şubesi, “Şimdi Umut’lu olma zamanı” sloganıyla 2009–2010 Eğitim-Öğretim yılında yepyeni uzman kadrosuyla faaliyetlerine başladı.
İlçenin Dindoğru Mahallesi, Büyükelçi Rahmi Apak Sokak No:13’te düzenlenen törende kurban kesildi.
Daha sonra törende saygı duruşunda bulunuldu ve ardından istiklal marşı okundu.
Yağmur altında devam eden törende açılış konuşmasını yapan Umut Dershanesi Kurucu-Müdürü Ümit Uğur, şunları söyledi;
“Bu kasabanın yetiştirdiği bir öğretmen olarak beni bu günlere getiren kasabama hizmet etmek, eğitim sayesinde elde ettiklerimi, yine eğitim aracılığıyla beni yetiştiren bu bölgenin yararına kullanmak üzere arkadaşlarımla bir yola çıktım. Üstlendiğimiz sorumluluğun ne kadar önemli olduğunu çok iyi biliyorum. On yıldan fazla dershanecilik yaptım. Deneyimlerimden en iyi biçimde yararlanıp kasabama hizmet etmek dışında bir amacım yok. Vizyonumuzu kısaca özetlemek istiyorum; Gösteriş, süsleme ve gereksiz ayrıntılarla değil, öğrencilerimizin geleceğini en iyi biçimde hazırlamakla uğraşacağız. En iyi eğitim araçlarını kullanacağız. Kalabalık sınıflar yerine küçük gruplarla profesyonelce ilgileneceğiz. İlköğretim ve lise gruplarının derslerini ayrı günlerde planlayacağız. Normal sınıf düzeniyle tüm derslerin kursları yanında, öğrencilerimize sadece istediği derslerden kurs alma olanağı sağlayacağız. Örneğin matematik sınıfı, Türkçe sınıfı, fen bilgisi sınıfı, sosyal bilgiler sınıfı, İngilizce sınıfı gibi, derse özel sınıflar açacağız. Öğrencilerimiz, ihtiyaç duyduğu ders sınıflarına kayıt yaptırabilecek. Sınıflarımızda elektronik donanım olacak. Derslerimizde bilgisayar, internet ve interaktif sistemler kullanılabilecek. Bütün bu uygulamalarla Babaeski’de dershaneciliğin VİP hizmetini vermek istiyoruz. Biz Umut Dershanesiyiz. Babaeski artık UMUT’suz değil! Tekrar törenimize şeref verdiğiniz için teşekkür ediyor ve saygılar sunuyorum.”
Dershanenin, açılış kurdelesi, Belediye Başkanı Av. Abdullah Hacı, Kırklareli İl Milli Eğitim Müdür Vekili Yasin Özdil ve Babaeski İlçe Milli Eğitim Müdürü Cemil Çakıcı tarafından kesildi.
Umut Dershanesinin açılış törenine; Belediye Başkanı Av. Abdullah Hacı, Kırklareli İl Milli Eğitim Müdür Vekili Yasin Özdil, Babaeski İlçe Milli Eğitim Müdürü Cemil Çakıcı, İl Genel Meclis Üyesi Hüseyin Taşkın, Lise ve İlköğretim Okulları Müdürleri, ADD Babaeski Şubesi Başkan Vekili Cengiz Kaynak, Ziraat Odası Başkanı Mehmet Atalay, Final Dershanesi Müdürü Tuncay Geyik, Fen Bilimleri Dershanesi Hülya Soner, Şoförler Odası Personeli ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Açılışı yapılan dershanede ilk dersi Belediye Başkanı Av. Abdullah Hacı verdi. Hacı, Dershane için “Babaeski’nin yeni umudu” dedi.
Tören sonunda konuklara ikramda bulunuldu.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...