***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

18 Aralık 2009 Cuma

DEPREM EĞİTİM TIR' I ÇORLU' DA ÜCRETSİZ EĞİTİM VERECEK

Boğaziçi Üniversitesi,Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Ensitüsü,Afete Hazırlık Eğitim Birimi tarafından yürütülen Depreme Duyarlılık Günleri Projesi kapsamında geliştirilen Gezici Deprem Simülasyon Eğitim Tır'ı Çorlu Cumhuriyet Meydan'ında ücretsiz eğitim veriyor.
Vatandaşlarımızı bilgilendirmek ,olası bir afete hazırlanmak,yapısal olmayan tehlikelerin azaltılması ve depreme karşı dayanıklı yapı üretimi konusunda vatandaşlarımızı bilgilendirmek amacı ile Gezici Deprem Simülasyon Eğitim Trı'ı,2-3 gün süreyleÇorlu' da eğitim vericek.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...