***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

16 Ekim 2009 Cuma

TEKİRDAĞ VALİSİ KEMELEKTEN ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASINI ZİYARET

Tekirdağ Valisi Zübeyir KEMELEK; beraberinde Çorlu Kaymakamı Ali DURSUN ve İl Jandarma Alay Komutanı Ali İNLEK ile birlikte 13 Ekim 2009 Salı günü Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası’nı ziyaret ettiler.
Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı İhsan ERİK, Yönetim Kurulu Başkanı ve TOBB Ticaret ve Sanayi Odaları Konsey Başkan Yardımcısı Özlem YEMİŞÇİ, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Serdar OĞUZ, Yönetim Kurulu Üyeleri; Muhammed ÖZSARI ve Levent BORMALI’nın hazır bulunduğu ziyarette; Çorlu TSO Başkanı Özlem YEMİŞÇİ; “Çorlu TSO Yönetimi ve Meclisi olarak öncelikli hedefimiz üyelerimiz ve Çorlumuz için fayda sağlayacak başarılı projelere imza atmaktır” diyerek; Oda çalışmaları ve hedefleri konusunda bilgiler sundu.
Tekirdağ Valisi Zübeyir KEMELEK; “Çorlu için en güzel, en doğru proje çalışmalarını gerçekleştirme çabasında olan Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Yönetimine ve Meclisine çalışmalarından ötürü başarılar diliyorum’ diyerek; Çorlu TSO’nun sanayi, ticaret gibi temel alanlarda ülkemizin ve bölgemizin gelişimine katkı sağlayacak rolleri üstleneceğine inanıyorum. Tüm hedeflerinize ulaşmanızı diliyorum” dedi.
HABER VE FOTO:GÜLAY KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...