***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

16 Ekim 2009 Cuma

BSH'tan öğrencilere itfaiye eğitimi

BSH Fabrikası İtfaiye Müdürlüğü ekipleri tarafından 75. Yıl İlköğretim Okulu 3. sınıf öğrencilerine yangın ve itfaiye konusunda eğitim verildi.
ÖNCE VELİLER SONRA ÖĞRENCİLER
yangın ve itfaiye konusunda velilere bilgi veren HBS Fabrikası İtfaiye Müdürlüğü İtfaiye Amiri Hüseyin Varol ve 15 itfaiye eri ile BSH Meslek Eğitim Teknik Müdürü Joachim Kuntze, bu kez de öğrencileri bilgilendirdi. Yaklaşık 150 üçüncü sınıf öğrencisine eğitim veren görevliler öncelikle çocukların evde yapmak isteyip de yapamadığı, evde kibrit ve mumun nasıl kullanılması gerektiği konusunda eğitim aldılar.
YANGIN SIRASINDA NE YAPMALARI GEREKTİĞİNİ ÖĞRENDİLER
İtfaiye erlerinden yangın bölgesinde kalmaları halinde neler yapmaları gerektiğini de öğrenen öğrencilere, yangın çıkması durumunda nereye ve nasıl telefon edilmesi gerektiği de anlatıldı. İtfaiyenin nasıl giyindiği ve itfaiye sireninin nasıl öttüğü konusunda da görevlilerden bilgi alan öğrencilere yangın çıkmaması için nelere dikkat etmeleri gerektiği konusunda da tavsiyeler verildi.
SLAYT GÖSTERİSİ SUNULDU
Yangın ve itfaiye konusunda eğitim alan öğrencilere daha sonra da bu konuda eğitici slayt gösterisi sunuldu. Eğitimin oldukça faydalı geçtiğini ve öğrencilerin gerekli konularda bilgilendirildiğini belirten BSH İtfaiye Amiri Hüseyin Varol, “Çocuklar evde anne ve babalarını örnek alıyor. O nedenle bilgilerin çelişmemesi için daha önce aynı eğitim velilere de verildi.” diye konuştu.
KAYNAK:ÇERKEZKÖY HABER GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...