***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

10 Temmuz 2009 Cuma

A D D Yönetim Kurulundan Nezaket Ziyareti




Çorlu Atatürkçü Düşünce Derneği yönetim kurulu üyeleri Belediye Başkanı Ünal Baysan’a nezaket ziyaretinde bulundular.
Geçtiğimiz günlerde kongre yapan ve yeni göreve seçilen Atatürkçü Düşünce Derneği yönetim kurulu üyeleri görev dağılımından sonra Belediye Başkanı Ünal Baysan’a makamında ziyaret ederek göreve gelen yönetim kurulu üyeleri tanıtıldı.
Yönetim Kurulu Başkanı Yüksel Gür göreve seçilen yönetim kurulu üyelerini başkana tanıtırken belediyenin derneğe göstermiş olduğu ilgi ve alakadan dolayı memnuniyetini dile getirdi.
Belediye Başkanı Ünal Baysan yeni seçilen yönetim kurulu üyelerine görevlerinde başarılar dilerken ‘Çağdaş, aydınlık bir Türkiye’nin ileri ve medeni seviyelere gelmesinde bu tür sivil toplumların katkıları olmaktadır. Sizlerde aydın birer fert olarak katkı sunmaya devam edeceksiniz. Yeni seçilen yönetim kurulu üyelerine görevlerinde başarılar dilerim. Belediye olarak tüm sivil toplum kuruluşlarına olduğu gibi sizlere de gerekli desteği vereceğiz.’
Atatürkçü Düşünce Derneğinin Çorlu yönetimi Yüksel Gür başkanlığında oluşurken ikinci başkanlık görevine Zafer Şen, Sayman Hazal Ateş, yönetim kurulu üyeliklerine de Şeref Kaya Aydın, Fatma Kurt ile Bahadır Berk getirildiler.


HABER VE FOTO:RAMADAN KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...