***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

10 Mart 2010 Çarşamba

Krizde 50 işçi alan işyerinde bedava konser Sanatçı Yavuz Bingölden örnek hareket

Türkülerin usta yorumcusu, dizi oyuncusu Yavuz Bingöl örnek bir sosyal projeye imza atıyor. Proje neydi? “Bu krizde 50 kişiyi işe alan patronun fabrikasında işçilere bedava konser vereceğim” sözünü yerine getirmeye devam ediyor.
Eskişehir’den sonra Çorlu Deri OSB’de faaliyet gösteren, Toprak Deri-Kürk Tekstil işletmeleri 45 işçi daha alarak, işçi sayısını 70’e çıkarmıştı. Bu nedenle sözünü tutan Halk Türküleri sanatçısı Yavuz Bingöl Çorlu’ya gelerek bu işletmede işçilerin yemekhanesinde sazı ile konser verdi. İşçilerle sohbet etti.
İşçiler bir anda karşılarında sazı ile ünlü sanatçıyı görünce bir an kısa bir şaşkınlık geçirseler de sanatçıya alkış yaparak sevgi gösterisinde bulundular.
Sanatçı Çorlu ziyaret ve konser öncesi, Hasan,Özdemir ve Cem Toprak kardeşlerle görüşerek, istihdamı arttırmalarından dolayı kendilerine sanatçı Yavuz Bingöl teşekkür etti. Toprak kardeşler,” Biz şu anda 70 işçi sayımızı kademeli olarak 150 rakkamına çıkarmayı planlıyoruz” dediler.
SANATI YAVUZ BİNGÖL,” ÜLKEDE SANATÇILARDA ÜZERİNE DÜŞENİ YAPMALIDIR”
Konser öncesi Çorlu’lu yerel ve ulusal basın temsilcileri ile bir araya gelen sanatçı Yavuz Bingöl,” Biz sanatçılar duygularımızla hareket ederiz.ben böyle istihdamı arttıran ve az bu krizde işletmelerine 5O işçi alabilen sanayi kuruluşlarına giderek,işçi yemekhanelerin de sazımla konser veriyorum. Ben böyle bir karara nasıl vardım ?
‘Bu bir baba’nın yaşadığı dramdır. Düşünün bir baba evdeki eşine ve çocuklarına belli etmeden. İşten çıkarıldığı halde sabah aynen işe gider gibi evden çıkıyor. Akşamda işten döner gibi evine gidiyor. (İşsiz ve çaresiz) Bir Anne’de bir işyerinde iş bulmuş çalışıyor.
Ama evinde çocukları için yeterli yemek ve ekmek yok.O anne’de işyerinde çıkan yemeği yemeyip çocuklarına akşam getiriyor.’ Sanatçı Bingöl ,”Beni bu durum çok üzdü ve etkiledi. Ne yapabilirimle yola çıktım ve şimdi krize rağmen işçi alımı yapan istihdamı arttıran işyerleri beni davet ettiğim zaman programıma göre oraya gidiyor. İşyerlerinin yemekhanesinde ücretsiz konser veriyorum.” Dedi.
“ ÖNÜMÜZDEKİ MİLLETVEKİLİ SEÇİMLERİNDE,YOKSULLUK ve İŞSİZLİK SEÇİMİ ETKİLEYECEK
“Basın mensupları ile dobra dobra konuşan sanatçı Yavuz Bingöl başbakanın sanatçılarla yaptığı toplantıya gittiniz mi ? sorusu üzerine evet gittim dedi.
Başbakan açılımın desteklenmesi için sanatçılardan yardım talep etti.Bu arada kriz olayını değerlendirirken,’tabii ülkemizde etkilendi’ dedi. Açılım tamam anladık. Ama bir gerçek var.Ülkemizde insanımız zordadır.
Aş ve iş peşinde koşuluyor.O nedenle işsiz ve aç kalan insan için Ergenekon gibi haberler öncelikte yer almıyor. Toplum sorunları show’larla çözülmez. Gerçek çözüm yolları bulunmalıdır. Demokratik taleplere öncelik verilmelidir. Tekel işçisi, Eczaneler, itfaiyeciler, toplumda sıkıntılar var. Sıkıntılar demokrasi ile çözülür. Bu yasal örgütlenme ile olur. Çünkü örgütlü toplum hakkını daha rahat arayabilir.
HABER:Erdal ÖZCAN

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...