***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

29 Ocak 2010 Cuma

SGK İl Müdürü Bayram 2009’u değerlendirdi

HABER VE FOTO: Lüleburgaz Hürfikir Gazetesi
SGK Kırklareli İl Müdürü Mehmet Bayram, Lüleburgaz Sosyal Güvenlik Merkezi’nde gazetecileri ağırlayarak, 2009 yılı faaliyetleri ile ilgili bilgi verdi.
Bayram, Kırklareli SGK İl Müdürlüğü’nün görev ve sorumluluklarının bilinci içinde, 2009 yılında da çalışmalarına devam ettiğini, yasal mevzuatın uygulanmasının yanı sıra, vatandaş odaklı, kaliteli bir hizmet verme adına yapısal ve fiziki anlamda yapılanmasını sürdürdüğünü ve tüm bunların yanında teknolojik altyapısını da iyileştirdiğini ifade etti.
Kırklareli SGK’nın, 2008 yılında 105 personel ile faaliyet vermekte iken bu sayının 2009 yılında yüzde 2.85 oranında azaltılarak 102 personel ile hizmet verdiğini söyleyen Bayram, 2009 yılında, 43 adet Alo 170 hattından; 80 adet Müdürlüğe gelen ihbar ve şikâyetlerden ve 76 adet de Kayıt Dışı İstihdamla Mücadele’den gelen toplam 199 adet sigortalı tespit edilerek kayıt altına alındığını dile getirdi. Bayram, bu rakam 2008 yılında 117 olduğunu, 2009 yılında yüzde 70.09 oranında artış kaydedildiğini bildirdi.
Bayram, işlemler gerçekleştirilirken tasarruf tedbirlerine azami özen gösterildiğini, bu sayede 2009 yılında, 2008 yılına göre, elektrik ödemelerinde yüzde 30,53, akaryakıt ve yağ ödemelerinde ise yüzde 25,62 oranında bir tasarruf sağlandığını kaydetti.
.
“İl Müdürlüğümüz, fiziki anlamda yapılanmasına 2009 yılında da devam etmiştir. Hizmet Binamızdaki servisler ile katlarındaki hava sirkülâsyonu ve ısının düzenlemesi amacıyla, katlara salon klimaları alınarak montajı yapılmıştır” diyen Bayram: “Ünitemizin güvenliğinin sağlanması adına 32 adet kameradan oluşan güvenlik sistemi kurularak faaliyete geçirilmiştir.
Müdürlüğümüzde bulunan yemekhanemiz yeniden düzenlenmiş, eski tabldot malzemelerinin yerine porselen tabak sistemine geçilmiştir. Ayrıca salon tüm detayı ile tefriş edilerek 100 kişilik bir kapasiteye kavuşturulmuştur. Ünitemizin tüm Servislerinin pencerelerinde bulunan eski ve yırtık tül perdelerin yerine son derece şık olan jaluzi perdeler yaptırılmıştır” şeklinde konuştu.
Bayram, Hizmet Binalarının zemin katında Ön masa kurularak, vatandaşlarımızın işlemlerinin daha kısa zamanda sonuçlanması sağlandığını belirterek, bunun yan sıra, hizmeti vatandaşların ayağına götürmek için çalışmalar ve geziler düzenlediklerini duyurdu. Vatandaşın dilek ve şikayetleri ile de yakından ilgilendiklerini ifade eden Bayram, http://www.kirklarelisgim@sgk.gov.tr/ adresine, vatandaşların her türlü şikayet, istek ve sorularını gönderebileceklerini, adrese gönderilen ve bilgileri tam ve doğru olarak verilen maillerin, en fazla 2 işgünü içinde cevaplandırılacağını söyledi.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...