***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

16 Aralık 2009 Çarşamba

TRİKAD (Trakya İş Kadınları Derneği) Dr. Ünal BAYSAN ‘ı makamında ziyaret etti.

TRİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Gülbin DUBAZ, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Figen ARIKAN, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Nevin KÖYLÜ, Genel Sekreter Avukat Nihan KARA, Basın ve Yayın Sorumlusu Selda Er, Muhasip Üye Mali Müşavir Özlem Açık, Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Gülçin Babaoğlu Ortak açıklamalarında,
“TRİKAD toplumsal yaşamın her alanında aktif, söz sahibi ve lider iş kadınlarını bir araya toplamak, bölgesel ve uluslar arası platformlarda ortak çalışmalara zemin oluşturmak gibi bir misyon üstlenmiştir.
TRİKAD olarak profesyonellik doğrultusunda ve etik kurallar çerçevesinde, iş kadınları arasında iletişim ağı kurarak bölgesel etkinliğimizi arttıracağımıza inanıyoruz. Trakya’nın sosyal ve ekonomik gelişimine katkıda bulunmak adına bir araya gelerek sinerji oluşturmak, proje ve faaliyetlere katkıda bulunmak amacındayız.
Derneğimiz bütün sivil toplum kuruluşları ile ortak çalışmalar yapmak, girişimci derneklerin projelerinde destek olma gayesindedir.”dediler.
Dernek Yönetim Kurulu üyelerine teşekkür eden Çorlu Belediye Başkanı Dr.Ünal Baysan, her türlü işbirliğine hazır olduğunu dile getirdi.
HABER VE FOTO:RECEP KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...