***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

16 Aralık 2009 Çarşamba

Çorlu Kent Konseyinde Kadın Meclisi Yönetim Kurulu Üyeleri Belirlendi



Çorlu Belediye Meclis Salonu’nda yapılan toplantıda yapılan oylamada Kent Konseyi Kadın Meclisi’nin esil ve yedek üyeleri belirlendi. Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Fatoş Kaygusuzoğlu’nun seçildiği toplantıda, yapılan değerlendirmeler sonrasında Yönetim Kurulu Üyeleri arasında görev dağılımı da yapıldı.
Yapılan toplantının ardından Kadın Kolları Meclisi Yönetim Kurulu asil ve yedek üyeleri, Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan’ı makamında ziyaret ettiler. Kadın Meclisi üyelerini tebrik eden Baysan, yeni çalışma döneminin başarılı ve verimli geçmesi dileğinde bulundu. Daha sonra Çorlu’nun sorunlarının çözümüyle ilgili değerlendirmeler yapıldı. Çorlu Belediyesi’nin hizmetlerinin daha etkin ve verimli yürütülebilmesi için hazırlanabilecek projeler üzerinde konuşuldu.
Çorlu Belediyesi’nin çalışmalarını daha etkin bir şekilde yürütmesi için projeler üreten Kent Konseyi, sivil toplum örgütlerinin, resmi kurumların, siyasi partilerin temsilcilerinden ve mahalle muhtarlarının katılımından oluşuyor. Kent Konseyi bünyesindeki Kadın Meclisi, çalışmalarıyla yeni projeler üreterek Çorlu Belediyesi’nin hizmetlerine katkı sağlayacak.
Kent Konseyi Kadın Meclisi Yönetim Kurulu Asil Üyeleri:
Fatoş Kaygusuzoğlu (Başkan)
Türkan Duygu (Başkan Yardımcısı)
Seza Bektaş (Başkan Yardımcısı)
Sevda Varol (Sekreter)
Şükran Işıkel
Ayşe Peşken
Selva Küçük
Kent Konseyi Kadın Meclisi Yönetim Kurulu Yedek Üyeleri:
Bedriye Tuzlan
Nergis Öncü
Gönül Kutlay
Gülbin Dubaz
Sakine Ayyıldız
Şenay Güler
Derneklerle İletişim Görevlileri:
Seza Bektaş
Selva Küçük
Ayşe Pekşen
Gönül Kutlay
Sağlık Komisyonu:
Türkan Duygu
Şükran Işıkel
Bedriye Tuzlan
Şenay Güler
Sakine Ayyıldız
Ayşe Pekşen
HABER VE FOTO:RECEP KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...