***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

14 Eylül 2009 Pazartesi

Öğrencilerden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’a ziyaret


14 Eylül İlköğretim Haftası nedeniyle Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’ı makamında ziyaret ettiler.
Dr.Ali İhsan Çuhacı İlköğretim Okulu Müdürü İsmail Taşdelen ile Öğretmen Sacide Demirci ve öğrenciler Emre Biçen ve Beyza Topçu, saat 14.00’te Özcan’ı makamında ziyaret ettiler.
Özcan, yeni eğitim öğretim yılını kutlayarak, öğrencilere başarılare diledi ve ziyaret nedeniyle teşekkür etti.
Taşdelen, İlköğretim Haftası nedeniyle Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’ı ziyaret ettiklerini belirterek, okullara gerekli yardımı yapan Özcan’a teşekkür etti.
HABER VE FOTO:FATMAMİRAY KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...