***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

1 Temmuz 2009 Çarşamba


HABER VE FOTO: Metin KARAKUŞ

Alpullu Belediyesi tarafından düzenlenen “6. Alpullu Kültür ve Müzik Festivali’ne“ katkıda bulunan Trakya Birlik Yönetim Kurluna plaket verildi. Belediye Başkanı Ahmet Durgun, makamında kabul ettiği 132 Sayılı Babaeski Yağlı Tohumlar Kooperatifi Yönetim Kurulu Üyesi Osman Dal’a, festivale 6 yıldır düzenli olarak katkılarından dolayı Trakya Birlik Yönetim Kurulu’na verilmek üzere bir plaket takdim etti.Belediye Başkanı Durgun, yaptığı konuşmasında şunları söyledi:“Kültür ve Müzik Festivalimize 6 yıldır katkılarını esirgemeyen Trakya Birlik Yönetim Kurulu’na çok teşekkür ediyorum. Tabi festivaller yörede dayanışma içerisinde yapılan sosyal etkinliklerdir. Biz de Belediye olarak festivalimizi yaşatmak için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Ben yine de 6 yıldır festivalimize maddi manevi katkıda bulunan başta Trakya Birlik Yönetim Kurulu olmak üzere, çeşitli kurum ve kuruluşlara ve hayırsever iş adamlarına Alpullu halkım adına çok teşekkür ediyorum.”

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...