***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

14 Temmuz 2009 Salı

Çorlu Meslek Yüksek Okulunda Nöbet Değişimi




Namık Kemal Üniversitesi Çorlu Meslek Yüksek Okulunda nöbet değişimi. Okul Müdürü Yard. Doç. Dr. Hatice Er Okul Müdürlüğü görevini Doç. Dr. Ahmet Kubaş’a teslim etti. Ailevi ve diğer nedenlerden dolayı müdürlük görevinden ayrılan Er yerini Doç.Dr. Kubaş’ a devretti.
Çorlu Meslek Yüksek okulunda yapılan devir teslim törenine Namık Kemal Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nizamettin Şenköylü rektör yardımcıları Prof. Dr. Adnan Orak, Prof Dr. Birol Kayişoğlu, Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, öğretim görevlileri ve idare çalışanları katıldı.
Tören sırasında konuşma yapan Namık Kemal Üniversitesi rektörü Prof. Dr. Şenköylü ‘Hatice Er benim öğrencimdi. Ailevi ve diğer başka nedenlerden dolayı müdürlük görevini bırakmak zorunda kalmıştır. Fedakar dürüst bir yönetim sergiledi. Bu başarısı nedeniyle kendisine gıpta ediyorum. Yeni müdür arkadaşımıza deneyimi sıcak kanlılığı ile pratik yaklaşımı ile destek olacaktır. Ancak bu bir nöbettir. Nöbet değişimi olacaktır. Boşalan bu göreve Doç Dr Ahmet Kubaş’ ı uygun gördüm. Kendisine bu görevinde başarılar diliyorum. Başarılı olacağına da eminim. Eğitimde başarı kaliteli eğitimle elde edilir. Çorlu Meslek Yüksek Okulu gelişimini hızla sürdüren bir eğitim kuruluşumuzdur. Gelişimini sürdürebilmesi için sanayi ile iyi ilişkiler içinde olmalı. Ekonomiyi iyi takiple izlemeli.’
Müdürlük görevini devreden Yard. Doç Dr. Hatice Er ‘İki dönemdir beraber çalışıyoruz. Benden daha iyi görev yapacağına inandığım Ahmet beye görevinde başarılar dilerim. Görevi süresince kendisine her türlü yardımı edeceğime söz veriyorum.’
Çorlu Meslek Yüksek Okulu Müdürlük görevini devir alan Doç. Dr. Ahmet Kubaş ‘Bu görevi bana veren sayın rektörüme teşekkür ediyorum. Bana olan güvenini boşa çıkarmayacağım. Tüm arkadaşlarımla elbirliği ile işbirliği içinde çalışacağız.
Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan görevinden ayrılan Yard. Doç Dr. Hatice Er ‘e bu güne kadar yapmış oldukları hizmetlerinden dolayı teşekkür ederken yeni göreve gelen Doç.Dr. Ahmet Kubaş’ı kutlayarak görevinde başarılar diledi.


HABER VE FOTO:GÜLAY KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...