***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

14 Temmuz 2009 Salı

180 kiloluk Hafize Çankaya Doğal ilaçlar sayesinde 1 haftada 7 kilo verdim

Tekirdağ iline bağlı Çerkezköy ilçesinde yaşayanHafize Çankaya (52) aşırı kilosu nedeniyle yaşama küsmüş ve yaşam onun kabusu olmuş. Ancak doğal bitkilerden üretilen Herbalife ürünlerini kullanmaya başlayınca bir haftada tam 7 kilo vermiş ve yedi kilo verdiğine inanamamış.
Hafize Çankaya, “Doğal ürünleri kullanmaya başladıktan bir hafta sonra vucudum da hareket kabiliyeti başladı. Sırt üstü yatamazken şimdi
yatmaya başladım, 80 kiloya inene kadarda bu ürünleri kullanmaya devam edeceğim”dedi
Adı Hafize Çankaya 52 yaşında ve tam 180 kilo ağırlığında. Aşırı kilosu nedeniyle yaşamı alt üst olmuş ve yaşamdan da nefret eder hale gelmiş. Yaşama küsmüş ve yaşam onun için kabusa dönüşmüş. İfadesine göre gitmediği doktor kalmamış.Her gittiği doktorun dediği ilaçları almış ancak kilolarından bir türlü atamamış. Üç yıl önce 120 kilo imiş ve üç yıl içinde tam 180 kiloya yükselmiş ve ne yatar olmuş nede oturduğu yerden kalkar olmuş. Hafize Çankaya’nın yaşamı aşırı kilosu nedeniyle bir anda kararmış. Yaşamaktan nefret eder hale gelmiş bir an önce ölüpte kurtulmak istemiş. Ama çocukları “Allahtan ümit kesilmez seni biz iyileştirmek için gerekeni yapacağız sen yeter ki kendini bırakma hayata sıkı sıkı sarıl” demişler.
HERBALİFE SAĞLIKLI KİLO KONROL MERKEZİ ÇERKEZKÖY’E AÇILINCA HAFİZE ÇANKAYA’NIN YAŞAM MUCİZESİNİN BAŞLANGIÇI OLMUŞ
Hafize Çankaya’nın çocukları annelerini aşırı kilolarından arındırmak için Herbalife Sağlıklı Kilo Kontrol Merkezi’ne giderek, durumu oradaki bayi ve yetkililere anlattıklarını ve akabinde Herbalife bayii Sağlıklı Kilo Kontrol Merkezi Sahibi Gülhan Özdemir ve Harbalife Wellness Danışmanı ve firma Genel Müdürü Metin Küçük Hafize Çankaya’nın evine giderek hasta ile görüşerek sağlıklı doğal ilaçlar sayesinde yavaş yavaş kilo vereceğini ve kullanacağı doğal ilaçların ise hiçbir yan etkisinin olmadığını anlatmaları üzerine tavsiye edilen ttabletleri ve içecekleri aldığını belirtti.
HAFİZE ÇANKAYA, “MUCİZEVİ ÜRÜNLER YENİDEN HAYATA BAĞLADI”
Hafize Çankaya, “180 kiloya çıkınca yaşamdan nefret eder oldum. Üç yıl öncesine kadar 120 kilo civarında idim. Ancak son üç yıl içinde aşırı derecede kilo alarak tam 180 kiloya çıktım ve benim için artık yaşam kabusa döndü. Geceleri ne sağa ne sala ne de sırt üstü yatamaz oldum. Hep bir yerlere yaslanarak uyuyordum. Nasıl derler sizlerinde bildiği gibi tamamen doğal bitkilerden yapılmış olan tablet ve içecekleri bir haftadır kullanıyorum ve kimse inanmayacak ama çok samimi olarak söylüyorum tam 7 kilo verdim ve seksen kiloya ininceye kadarda bu doğal ilaçları kullanmaya devam edeceğim. Bu konuda hiç ama hiç abartmıyorum. Gerçekten bir haftada bu kadar kolay kilo vereceğime inanmamıştım. Bir kaç gecedir çok rahat yatmaya da başladım. Bir hafta öncesine kadar hareketsizlikten yaşama küskün biri idim.Ama artık yaşamak istiyorum hemde sağlıklı yaşamak.Bu nedenle ideal kilo olarak kendime belirlediğim seksen kiloya ininceye kadar bu Herbalife’nin doğal tabletlerini ve içeceklerini kullanmaya devam edeceğim.Bu mucizevi ürünler beni yeniden hayata bağladı”dedi.
HAFİZE ÇANKAYA, “AŞIRI KİLOLU OLANLAR VAKİT KAYBETMEDEN MÜCİZE YARATAN BU ÜRÜNLERİ KULLANSIN”
Yavaş yavaş aşırı kilolarından arınmaya başlayan ve bir hafta içinde 180 kilodan 173 kiloya inen Hafize Çankaya aşırı kilosu olanları sağlıklı yaşamaları için artık tavsiyelerde de bulunmaya başladığını belirtti. Hafize Çankaya, “Yaşamak gerçekten çok güzel,ama insan aşırı kilolu olunca hareket kabiliyeti olmadığından. Yaşamaktan nefret ediyor.Aşırı kilolar insanı hem çirkinleştiriyor, hemde tarifi mümkün olmayan bir rahatsızlık yaratıyor yani veriyor.Ben artık yavaş yavaş aşırı kilolarımdan bu elde ettiğim mücizevi doğal ürün sayesinde arınmaya başladım.İnanıyorum ki birkaç ay sonra arzu ettiğim ideal kiloma yani 80 kiloya ineceğim. Aşırı kilolulara da tavsiyem bu doğal mucizevi ürünleri mutlaka bir deneyin mutlaka çok yararını göreceksiniz. Baştan bende inanmamıştım ama kullandıktan sonsa yararını görünce de hiç bırakma gibi niyetimde yok artık. Bu nedenle aşırı kilolu olanlar vakit kaybetmeden mucize yaratan bu ürünleri mutlaka kullansın diyorum ve yararı çok kısa sürede göreceklerdir diyorum tavsiyem budur”dedi.
HERBALİFE TEKİRDAĞ BÖLGE BAYİİ VE SAĞLIKLI KİLO KONTROL MERKEZİ SAHİBİ GÜLHAN ÖZDEMİR, FİRMA GENEL MÜDÜRÜ VE HERBALİFE WELLNESS DANIŞMANI METİN KÜÇÜK, “HERBALİFE 72 ÜLKEDE KENDİNİ KANITLAMIŞ BİR ÜRÜN”
Dünya çapında toplam 72 ülkede satılan sağlıklı doğal ürünlerin en aranılanı olduğunu belirten, Herbalife Tekirdağ Bölge Bayii ve Sağlıklı Kilo Kontrol Merkezi Sahibi Gülhan Özdemir ve Sağlıklı Kilo Kontrol Merkezi Genel Müdürü ve Herbalife Wellness Danışmanı Metin Küçük, Herbalife ürünlerinin tamamen doğal ürünler olduğunu, ve hiçbir yan etkisinin bulunmadığını bu gün için dünya çapında toplam 72 ülkede satıldığını ve insanlara şifa verdiğini ve herbalife sağlıklı doğal ürünlerinin satıldığı ülkelerde kendini kanıtlamış bir ürün olduğunuda özellikle belirttiler.
Küçük ve Özdemir, Hafize Çankaya’nın önümüzdeki günlerde çok daha hareket kabiliyetine ulaşacağını ve ürünlerin mucizevi kanıtının Çerkezköy’de Hafize Çankaya olduğunu ve Çankaya’nın sağlığına kavuşmaya başlamasından da çok mutlu olduklarını ifade ettiler.
Küçük, “Aşırı kilosu olanlar yada kilo almak yani ideal kilosuna yükselmek isteyenler hiç çekinmeden doğal ürünlerimizden kullanabilirler. Ürünlerimizin hiçbir yan etkisi yoktur. Ürünlerimiz tamamen doğal bitkilerden üretilmekte olup toplam 72 ülkede insanlara şifa dağıtmaktadır” dedi.
HABER VE FOTO:Seyit SÜREN

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...