***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

25 Haziran 2009 Perşembe

VATANDAŞTAN DUYURU

KAMUOYUNA DUYURULUR

Bizler gazeteci olarak her olaya saygı duyarız. Bizler kadar okuyucularında söz hakkı vardır. Bende www.trakyahaberci.com sitesi sahibi olarak vatandaşların sorunlarına yer vermeye gayret ediyorum. Geçtiğimiz günlerde Emeklilik işlemleri ile sorunu olan vatandaşın sorunlarına yer verdim. Bu günde bu vatandaşımızın sorunlarına yer veriyorum. Sorunları olan Dertleri olan vatandaşlara sitem açık. Kamu oyunu ilgilendiren tüm haber soru ve yorumlara dertlerinize sorunlarınıza açığım.
RECEP KARAGÖZ www.trakyahaberci.com ve www.trakyaspor.com siteleri sorumlusu
İŞTE SİZE VATANDAŞTAN GELEN MEKTUP NOKTSINA VİRGÜLÜNE DOKUNMADAN YAZIYORUM YORUM SİZLERİN SİZLERDENDE HABER,YORUM BEKLİYORUM
15.06.2009 tarihinde Tekirdağ / Barbaros ışıklı kavşağında bir trafik kazası meydana gelmiştir. Kaza yapan aracın içinde ben de vardım. Aracımız karşıdan karşıya geçmekte olan B. Ş.isimli bayan yaralanmıştır. Yaralanan bayanın eşi M. Ş. yerel gazetenin sahibi olarak trafik kazası olayını ulusal basına göndererek yayınlamasına sebep olmuştur. Haber çeşitli basın organlarında çarpıtılmış şekliyle yayınlanmış ve aracın sahibi olarak ben bu yayınlar sonucunda mağdur duruma düşürülmüş durumdayım. Çalıştığım kamu idaresinde de zor durumda kalmış bulunuyorum.

Trafik kazasıyla ilgili çıkan haberlerin tümü gerçek dışı olup aslı şöyledir: Kamuoyuna duyururum. Saygılarımla.

Recep Karaküçük

Kaza yanıltıcı bir haberle ulusal ve yerel basında şöyle yer almıştır:

“Alkollü canavar çarptı, çarpıldı” başlıklı yazıda “Tekirdağ’da kırmızı ışıkta geçen sürücü, yaya geçidinden karşıya geçmek isteyen 32 yaşındaki kadına çarparak bacaklarının kırılmasına neden oldu. Telaşa kapılan trafik canavarı, otomobili bırakarak kaçmaya çalışırken duvardan düşerek bacağını kırdı. Kazadan sonra panikleyen sürücü E.I. ve aracın Sahibi Recep Karaküçük otomobili bırakarak kaçmaya başladı…”

Kırmızı ışık ihlali iddiası

Haberde, “kırmızı ışıkta geçti” denilmektedir. Hâlbuki öyle bir geçiş yoktur ve Barbaros ışıklı kavşağına varmaya daha 50 metre mesafede iken olayın vuku bulduğu trafik raporunda tespit olunmuştur.

Yaya kaldırımdan geçerken çarptığımız iddiası:

Haberde, “Yaya kaldırımdan geçerken çarptığımız” denilmektedir. Bu da yanlıştır. Çünkü polis kayıtlarında tespit olunduğu üzere olay mahallinde yaya geçidi yoktur.

Otomobili bırakarak kaçtı iddiası

Haberde, “ Otomobili bırakarak kaçtı” denilmektedir. İddia yanlıştır. Kaçma fiili yoktur, bilakis, yolu açmak amacıyla aracımı kaza mahallinin 20 metre ilerisine sağ tarafa park ettim. Hemen araçtan inip yaralı bayanın yanına giderek 155’i aradım ve olayı bildirdim. Olay yeri kalabalıklaştığından saldırıya uğrarım endişesiyle oradan uzaklaşmak zorunda kaldım. Aracı kullanan arkadaşım (E.I) panikleyerek yakında bulunan duvardan aşağı atladı ve topuğunu kırdı.

Olayın gerçekleştiği an
Yolun sağ tarafından birkaç kişilik gurup yaya olarak karşıya geçmek üzereydi. Arkalarından bir bayan aniden kontrolsüz bir biçimde karşıya geçmek için yola fırladı, aracı durduracak mesafe kalmamıştı ve kaza meydana geldi.


Sonuç olarak:
Haberde belirtildiği gibi kırmızı ışık ihlali, yaya kaldırımında çarpma ve olay yerinden kaçma girişimi yoktur. Yaralı bayanın eşi yerelde neşredilen bir gazetenin sahibi olduğundan çevresini kullanarak gerçek dışı beyanatlarda bulunmuştur.
Şahsıma yapılan suçlamaların hiç birisi doğru değildir. Kişilik haklarım gereği gerekli makamlara müracaat ederek kamu nezdinde adımın aklanmasını, haberi yapanlar hakkında da ayrıca yasal haklarımı kullanarak suç duyurusunda bulunacağımı beyan ederim

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...