***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

25 Haziran 2009 Perşembe

5 Gündür Sokakta Yatan Yaşlı Adam Yardım Bekliyor


Çorlu`da 5 günden bu yana parklarda yatıp kalktığını söyleyen ve çevre sakinlerinin yardımları ile hayata tutunmaya çalışan yaşlı adam yetkililerden yardım istedi.

Kız kardeşinin kendisini kapı dışarı ettiğini iddia ede yaşlı adam sadece üzerinin örtülmesini, kendisine kalacak bir yer bulunmasını istedi.
56 yaşındaki Alaattin Bağbaşı, 5 günde bu yana Çorlu`da sokaklarda gezdiğini, parklarda yattığını belirterek yetkililerin kendisine el uzatmasını istedi. R.E., isimli kardeşinin Marmara Ereğlisi`nde ikamet ettiğini ancak eniştesinin baskısı ile kendisini evden attığını iddia eden Alaattin Bağbaşı; Kız kardeşimin 5 çocuğu var. Eniştemin baskısı ile evden kovuldum. Altımı pislettiğim gerekçesi ile beni kovdular ama öyle bir şey yok. Yeşil kartım vardı, kız kardeşim aldı ve bana vermiyor, kullanamıyorum. Bir süre önce felç oldum, Edirne`de bir süre tedavi gördüm. Şimdi yürümekte zorlanıyorum, onun dışında hiçbir sorunum yokdedi.
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfında yardım aldığını da sözlerine ekleyen Bağbaşı; Kız kardeşime bununla ilgili vekalet verdim. Parayı kendisi alıyor, ne kadar aldığını bilmiyorum bana hiç vermiyor iddiasında bulundu.
Alaattin Bağbaşı`nın durumuna tanıklık eden çevre sakinleri ise Bağbaşı`nı kız kardeşinin bulunduğu ilçeye giden servislere bindirerek gönderdiklerini ama her defasında geri gönderildiğini söylediler.

KAYNAK.ÇORLU AVRUPA YAKASI GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...