***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

26 Haziran 2009 Cuma

ÇORLU TSO YÖNETİMİN’DEN ÇORLU DERİ ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİNE ZİYARET




Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı ve Ticaret ve Sanayi Odaları Konsey Başkan Yardımcısı Özlem YEMİŞÇİ, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Serdar OĞUZ ve Yönetim Kurulu Üyesi Levent BORMALI ile birlikte Deri Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Şinasi GÜNEŞ, Yönetim Kurulu Üyeleri Kemal VARDAR, Erdal BİRDAL ve Üyeler, Selim EROĞLU, Önder ŞEN, Aydın DEMİR, Bülent DUMAN’ a ziyarette bulundular.

Çorlu Deri Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Şinasi GÜNEŞ; Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Başkanının ziyaretinin kendilerine büyük bir mutluluk verdiğini, Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı olarak kendisiyle gurur duyduğunu ve taktir ettiğini belirten Şinasi GÜNEŞ; “Türkiye’de bir ilki başararak ilk kadın başkan oldunuz. Hanım elinizin değdiği her işi başarıyla yapacağınıza inanıyorum.
Gençlerimize çok iyi örnek oldunuz” diyerek; “Deri Organize Sanayi Bölgesi çok aktif olan bir bölgedir. Türk Sanayisinin dinamik bir merkezi konumundadır. 137 adet deri fabrikamız da çalışan sayımız 5 bin civarındadır. Çorlu Deri Organize Sanayi Bölgesi Ülke ekonomisinde istihdam yaratan, ürettiği ürünü dünyanın dört bir yanına ihraç eden çok önemli bir sanayi merkezidir” dedi.

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Özlem YEMİŞÇİ konuşmasında; “Daha sık biraraya gelerek sorunları dile getirip çözüm önerileri bulma konusunda işbirliği içerisinde olmamız gerekiyor. Birlik beraberlik içinde çalıştığımız sürece çözemeyeceğimiz bir konu olamaz” dedi.


HABER VE FOTO:GÜLAY KARAGÖZ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...