***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

9 Şubat 2010 Salı

LÜLEBURGAZ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ HAYRETTİN İNCE:2’NCİ DÖNEME HAZIRIZ. EĞİTİM ÖĞRETİMDEKİ BAŞARIMZI DAHAARTIRMAK HEDEFİNDEYİZ

Lüleburgaz Hürfikir Gazetesi
Lüleburgaz İlçe Milli Eğitim Müdürü Hayrettin İnce, Lüleburgaz’daki okullarda fiziksel açıdan bir sıkıntı olmadığını ve 2’nci döneme hazır olunduğunu söyledi.
Hayrettin İnce: “Birinci kanaat döneminde herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Yalnızca, H1N1 gribinden etkilenen ve bir süre okula devam edemeyen öğrencilerimiz oldu. 2’nci dönemin de sorunsuz geçmesini ümit ediyorum. Okullarımızın yakacak sıkıntısı yoktur. Bunun dışında acil bir fiziksel eksikliğimiz de yok. 2’nci dönemde bilindiği üzere SBS ve ÖSS olacak. Bu sınavlara da en iyi şekilde hazırlanıyoruz. İlçemiz, SBS ve ÖSS’de Türkiye çapında üst sıralarda. Bu başarının sürmesi ve daha iyi yerlere ulaşmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.
Lüleburgaz’da 22 bin 850 öğrencinin ders başı yaptığını dile getiren İnce, Lüleburgaz’ın eğitim öğretimdeki başarısında okul-öğrenci-aile paslaşmasının önemli olduğunu söyledi. İnce: “Başarımızda velilerin de katkısı çok büyük. Onlarla sürekli dayanışma içindeyiz” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...