***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

26 Ocak 2010 Salı

Kendimi Belediye Meydanı'na Asarım

Milliyetçi Hareket Partisi Çerkezköy İlçe Başkanı Mustafa Ordu, Çerkezköy Belediye Eski Başkanı Dr. Remzi Garip'in kendisine yönelik ifadelerine, zehir zemberek açıklamalarla yanıt verdi.
'ŞAPKASI DÜŞTÜ KELİ GÖRÜNDÜ'
Remzi Garip'in kendisine verdiği yanıtı 'Dr. Remzi Garip'in şapkası düştü; keli göründü' ifadesi ile özetleyen Mustafa Ordu: ''kendisinin de ifade ettiği gibi ruhsata aykırı olarak kaçak yapılan yer; arsa ofisinin satışa sunduğu adaların içinde sosyal tesis alanı olarak geçiyor. Sosyal tesis alanı olarak geçen bir yeri Dr. Remzi Garip, yıllardır kendine villa olarak kullanıyor. En sonunda da bunun bir kısmını bölerek, dershane ve iş yeri olarak ayırdı. Bu da yetmemiş gibi kendisinin de kabul ettiği kaçak inşaat olarak tanımladığımız en azından 21 metre kare ruhsat dışında bir inşaat ilave etti. Biz de bunu tespit ederek Kapaklı Belediyesi'ne müracaatta bulunduk'' dedi.
'KAPAKLI BELEDİYESİ'NE GİTTİK ÇÜNKÜ'
İlk önce Kapaklı Belediyesi'ne müracaat etmelerinin sebebini 'çünkü o anda Kapaklı Belediyesi'nin gözünden kaçarak veya oradaki memurlar art niyetle davranarak buna iskan verirler' cümlesi ile açıklayan Ordu ikinci aşamada ise yargıya gittiğini söyledi.
'NE YALAN SÖYLEDİĞİMİ AÇIKLASIN'
Remzi Garip'in kendisi hakkında 'yalan söylüyor' ifadesini kullandığını belirten Ordu: ''Nerede yalan söylediğimi kamuoyuna açıklasın. Benim yeri bilmediğimi ifade ediyor. Tabiki 10 metre içeri 10 metre dışarı gösterebilirim. Ben harita mühendisi değilim, ya da harita mühendisi tutmadım ki yeri tam belirteyim. Ama gözle gördüğümüz yerden yani, yıkılan yerden bahsettik'' diye konuştu.
'YARGIYA GİTTİKTEN SONRA YIKIMA BAŞLADI'
Dr. Remzi Garip'in kendilerinin Cumhuriyet Başsavcılığına müracaat etmelerinin ardından yıkım işlemine başladığını kaydederek sözlerine şöyle devam etti: ''Remzi Garip neden biz belediyeye müracaat ettikten sonra üç gün bekledi. Demek ki bunun altında o adada ve o binada başka yaptığı işlemler var. Hiç kusura bakmasın. Bizim onun ne kendisi ile ne de ailesi ile ilgili bir problemimiz var. Sadece kapatmış olduğu, tüyü bitmemiş yetimin hakkı, bu topraklar üzerinde asgari ücretle çalışıp bu bölgede yaşayan insanların sosyal tesis olarak kullanacakları yeri işgal etmesin. Bizim başka bir derdimiz yok. Burada sen-ben davası yok'
'EY REMZİ GARİP ŞİMDİ NE DEĞİŞTİ'
Remzi Garip'in 'birileri Mustafa Ordu'nun eline kağıt veriyor' ifadesini de yanıtlayan Ordu, Garip'e seslenerek ''4 sene önce, 2005'te bana gelip şikayet ettiğin 'o zaman eline kağıt verdi' 'beni benim eğitim alanımı şikayet etti' dediğin, 'üç kağıtçı dediğin Kemalettin Nalcı'nın yanında şimdi ne işin var. Otel'in açılışında kendisini konuşturmadın. Şimdi Ankara'da neden peşinden koşuyorsun? Şimdi 4 senede ne değişti de Kemalettin Nalcı'nın ceketine yapıştın. Ne yaptırmak istiyorsun? Ne işin var Ankara'da? Ne işin var Milliyetçi Hareket Partisi'nin bayrağının altında? O zaman Kemalettin Nalcı şuçluydu. Şimdi kim suçlu?'' ifadelerini kullandı.
'KİM OLDUĞUNU AÇIKLASIN'
'Remzi Garip kimi suçluyorsa, elime kimin kağıt verdiğini söylüyorsa açıklasın' diyen Ordu sözlerine şöyle devam etti: ''O zaman Kemalettin Nalcı'yı söylüyordu. Kemalettin Nalcı ile yolculuk yaparken veya otelinde kahvaltı yaparken yine ağzından kaçırdı da, yine Kemalettin Nalcı mı verdi bu kağıdı bana? O zaman Remzi Garip 'Kemalettin Nalcı verdi düşünüyorsa' bunu düşünüyorsa ağzını bantlasın, kendi sırlarını dışarıya vermesin''
'O İNSANLARI BASAMAK OLARAK KULLANIYOR'
Dr. Remzi Garip'in yapılan ihlali usta yanlışı olarak değerlendirmesine de değinen Mustafa Ordu ''Remzi Garip herkesi basamak olarak kullanıyor. Şimdi ustaları suçlayacağını, denetim firmasını suçlayacağını, belediyeyi suçlayacağını çok iyi biliyor. Çünkü, o insanları basamak olarak kullanır. 1996'da 'ANAP'lı meclis üyeleri geldiler dizimin dibinde oturdular ve yalvardılar beraber çalışalım' diyen o değil mi?'' ifadelerine yer verdi.
ELEŞTİRİLERİ DE YANITLADI
Ordu, ''Bana 'sen buna 1994'lerde neden sahip çıktın' denilirse 'o zaman ben onu boylu, poslu, kilosu yerinde olduğu için, adam zannetmiştim. Onu kavun olarak görseydim; o zaman koklardım. O zaman adam görünüyordu, kavun gözükmüyordu. Ama şimdi, kavun çıktı. Kokladım, ne olduğu belli oldu.' diyerek sözlerini sürdüren Mustafa Ordu kendi binasına yönelik eleştirileri de yanıtladı.
'BENİM BİNAMDA FAZLALIK YOKTU'
Kendi binasında fazlalık olmadığını söyleyen Ordu: ''Benim binamda fazlalık yoktu. Ayrıca o sığınağa ve alttaki bodrumda asansör bodrum katına inmiyordu. Bana yazılan yazıda bunlar vardı'' dedi.
'BENİ SUSTURMAK İÇİN YAPTILAR'
Konuyu kendisini susturmak için Dr. Remzi Garip'in ortaya çıkardığını söyleyen Ordu sözlerine şöyle devam etti: ''Sac ayağının bir ayağı olan Dr. Remzi Garip, Çerkezköy Belediye Başkanı Ali Ertem'e 'Sen kritik kararlara imza atma, izine ayrıldığın zaman, Demokrat Partililere başkanlık vekilliğini bırak, ben onlara imza attırım' dedi. Remzi Garip, Kurban Bayramında yurt dışında bulunan Asuman Azak'ı telefonla arayarak 'acele Türkiye'ye gel; belediye başkan vekilliği alacaksın' diye söylüyor. Asuman Azak döndükten sonra Remzi Garip, Azak'a 'sana iki tane görev vereceğim diyor. Birinci görev, bir yere iskan vereceksin, sonra da başkanın bıraktığı yerlere imza atacaksın' diyor. Ama Asuman Azak, imza atmayacağını söylüyor. Remzi Garip de "Bundan sonra başkan vekilliğini alamazsın' diyerek suratına telefonu kapatıyor. Ali Ertem'e başkan vekilliğine Ahmet Azcan'a bırakalım diyor. Bana da yazılan tespit yazısı Başkan Vekili olarak Ahmet Azcan imzası ile geldi. Belediye başkanının imzası ile gelmedi. Beni susturmak için yaptıkları oyunlardan biride buydu'' şeklinde konuştu.
'SAKIN İNKAR ETMESİN'
'Remzi Garip sakın bunları inkâr etmesin yoksa Asuman Azak'ın foterini kendisine giydiririm' diyen Ordu sözlerine şöyle devam etti: ''Telefonlar belli. Telefonlar dinlenir sonra. Sakın ola inkar etmesin. Asuman Azak'ta orada. Söyledikleri harfi harfine böyledir. Asuman Azak'ta üç gün sonra belediyeye giderek Ahmet Azcan'ı tebrik etmeye gidiyor. Ahmet Azcan 'Hepsine imza attım bitti' diyor. Kendilerine teşekkür ediyorum, şimdi asansörüm de iniyor. Sığınağım da yapılmıştır. Projede burada. Projeyi alın, didik didik inceleyin''
'FAZLALIK YOKSA KENDİMİ ASARIM'
Remzi Garip'e seslenerek sözlerini sürdüren Ordu, Dr. Garip'in yapmış olduğu inşaatların tümünde fazlalık olduğunu savundu. 'Eğer yapmış olduğu inşaatların hepsinde fazlalık yoksa ben kendimi belediye meydanında asarım' ifadesi ile Dr. Remzi Garip'e meydan okuyan Ordu şunları söyledi: ''Yapmış olduğu inşaatları tarafsız bir komisyon incelesin. Hepsinde fazlalık yoksa ben kendimi belediye meydanında asarım. Hepsinde fazlalık var. Kapaklı orada. Hepsi orada. Bundan 4 sene önce mahkemeye tadilat için dava açtık. Ben yine Cumhuriyet Savcılığına gideceğim. Çünkü arsa ofisi genel müdürlüğü tarafından satılan arsalar üzerine, satış şartlarına uygun inşaat ikmal edilmedikçe üçüncü şahıslara satılamaz, bağışlanamaz veya hazcolunamaz. Bu hususlar tapu kayıtlarına işlenir. Arsa ofisi genel müdürlüğünce satılan arsalar üzerine belirtilen süre içerisinde satış şartlarına uygun yapı yapılmadığı veya yapılan yapı satış şartlarına aykırı olduğu takdirde, bedeli iade edilmek suretiyle ofisce geri alınabilir. Yapılan inşaat satış şartlarına uygun olmamakla beraber, geri alınması luzümlü görülmeyenler hakkında, yargı yerlerince, arsa satış bedelinin iki mislinden az olmamak üzere, ofise tazminat ödenmesine hükmolunur. Kanun maddeleri bunu söylüyor."
KAYNAK:ÇERKEZKÖY HABER GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...