***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

26 Ocak 2010 Salı

Kasapoğlu yeniden başkan

HABER VE FOTO.Lüleburgaz Hürfikir Gazetesi
Lüleburgaz Demirciler ve araba Yapımı Madeni Eşya Sanatkârları Esnaf Odası’nın başkanlığına Bekir Kasapoğlu seçildi.
Geçtiğimiz gün, Halk Eğitim Merkezi Gençlik Merkezi salonunda yalpan Genel Kurul Toplantısında, başkan adayı Kasapoğlu, ikinci kez başkan seçilerek güven tazeledi.
276 oyun kullanıldığı seçimlerde, 2 oy geçersiz sayıldı. 274 geçerli oyun sayıldığı seçimde, başkan Kasapoğlu 199 oy alırken rakibi Ali İhsan Fidan 75 oy alabildi.
Yönetim ve denetim Kurulları ise şu isimlerden oluştu: Yönetim Kurulu: Sami Turgut, Aydın Şentürk, Selahattin Onar, Selami Pitirli, Seyfi Zümrüt, Ali Murat Soysal; Yedek: Yakup Demir, Hakan Kayum, İsmail Balkan, Sebahattin Çakal, Mustafa Ercan, Hüseyin Özgen, Mustafa Aslan; Denetim: Fatih Yavuz, Gürkan Tepe, Ergün Sinan; Yedek: Ferit Kaynak, Levent Ertürk, Oğuzhan Olgun.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...