***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

21 Ekim 2009 Çarşamba

ÜMRANİYE MÜZİK ÖĞRETMENLERİ KOROSU KONSER VERDİ













Ümraniye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü organizasyonu ile Ümraniye Müzik Öğretmenleri Korosu Tekirdağ ilinde konser verdi Tekirdağ Valisi Zübeyir KEMELEK in Ümraniye Kaymakamlığı sırasında kurulan Ümraniye Müzik Öğretmenleri Korosu, Ümraniye den Tekirdağ a Müzik İle Başlayan Dostluk Konseri çerçevesinde Tekirdağ ilinde konser verdi.
Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürü Üner Dilek konser programı açılışında yaptığı konuşmada; Sayın Valimizin Ümraniye den Osmaniye ye, Osmaniye den Tekirdağ a sevgi seli getirdiğini hissediyoruz. Ne mutlu ki sanatsever, müzik sever bir Vali ile çalışıyoruz. Sayın Valimizin bizlere yüklediği pozitif enerji ile inanıyorum ki Tekirdağ eğitim ve öğretim alanında çok daha önemli başarılara ulaşacaktır, dedi.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...