***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

25 Eylül 2009 Cuma

Çorlu Kültür ve Sanat Derneğinden etkinlik

Tekirdağ iline bağlı Çorlu ilçesinde kurulu bulunan Çorlu Kültür ve Sanat Derneği, Çorlu’daki Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Eğitim Kurumları öğrencilerinin yaptıkları çalışmalardan oluşan sergiyi, KİPA Alışveriş Merkezinde gerçekleştiriyor.
Sergiye katılan okullar:
Sakatlar Derneği İlköğretim Okulu, Marmaram Özel Eğitim Okulu, İlk Yeşeren Umutlar Özel Eğitim Merkezi, Havuzlar Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi .
Sergide, öğrencilerin büyük emek ve çabaları sonucunda ürettikleri , resim , ahşap ve diğer el sanatları yer alacak.
Kültür ve Sanat Derneği Üyeleri,“üreten insanların mutluluklarını ve başarılarını” toplumla paylaşabilmeleri için çalışmalarını aralıksız sürdürüyorlar ve tüm Çorlu Halkını 26 Eylül 2009 Cumartesi günü Kipa Alışveriş Merkezi’nde açılacak olan sergiye bekliyorlar.Sergi 26-30 Eylül tarihleri arasında 10.00-19.00 saatleri arasında ziyarete açık olacak.
KAYNAK:ÇORLU DEVRİM GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...