***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

25 Eylül 2009 Cuma

ÇORLU HALK EĞİTİM MERKEZİ EN BÜYÜK OKUL


Geçtiğimiz yıl 615 kursta 12 bin kursiyere hizmet veren ayrıca 7 bin Açık İlköğretim Okulu ve Lise öğrencisine hizmet veren Çorlu Halk Eğitim Merkezi bu özelliğiyle adeta Çorlu`nun en büyük okulu konumunda yer alıyor.
Tekirdağiline bağlı Çorlu ilçesinde bulunan Halk Eğitim Merkezi`nin geçtiğimiz yıl 10 bin kursiyer hedefi ile yola çıktığını 1 yıllık eğitim süresinin sonunda da 12 bin kursiyere ulaşarak hedefinin üzerine çıktığını söyleyen Çorlu Halk Eğitim Merkezi Müdürü İsmail Karaca; Bu yıl ki hedefimiz de 15 bin kursiyere ulaşmak. 5 sene önce Çorlu Halk Eğitim Merkezi`nden bin kişi hizmet alıyordu şimdi ise bu rakam 12 bine ulaştıdedi.
Türk Halk Oyunları Usta Eğitici Kursu açacaklarını belirten Karaca; Bu kursta İstanbul Teknik Üniversitesi`nden Bülent Kurtişoğlu başkanlığındaki eğitmenler gelecek, 4 eğitici kurs boyunca görev alacak. Kursa Tekirdağ`ın tüm ilçelerinden kursiyerler katılabilir. Eğitimlerini tamamlayan kursiyerler okullardaki halk oyunları çalışmalarında görev alabilirler. 80 saat sürecek olan kursta ilçe dışından gelebilecek olanları da düşünerek herhangi bir problemle karşı karşıya kalmamak için dersleri sadece Cumartesi ve Pazar günleri ile sınırlı tuttuk. Kursa 18 yaşını tamamlamış ve geçmişte halk oyunları oynadığını kanıtlayabilen herkes katılabilir. Kursta ritim, kostüm, makyaj, sahne bilgisi, sporcu sağlığı gibi dersler verilecek diye konuştu.
Halk Eğitim Merkezi`nce rutin olarak her yıl tekrarlanan kurslarında 5 Ekim`den itibaren start alacağını belirten Karaca;Vatandaşların ihtiyacı olan alanlarda kurslarımıza devam edeceğiz. Takı tasarımdan makine nakışına, İngilizceden matematiğe pek çok alanda her yıl olduğu gibi bu yılda kurslar açılacak dedi.
Açık İlköğretim Okulu ve Açık Lise öğrencileri içinde Matematik ve İngilizce kursları planlandığını belirten İsmail Karaca; Açık Lise ve Açık İlköğretim Okulu öğrencilerinin Matematik ve İngilizcelerini geliştirerek sınavlarını geçmelerine destek sağlayacağız. Açık İlköğretim ve Açık Lise`de 7 bin kayıtlı öğrenci bulunuyor. Bunların tüm hizmetlerini de Eski Halk Eğitim Merkezi binamızda oluşturduğumuz büroda veriyoruz. 7 bin kişiye Açık İlköğretim ve Açık Lise kitaplarını dağıtıyoruz şeklinde konuştu.

KAYNAK:ÇORLU AVRUPA YAKASI GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...