***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

27 Ağustos 2009 Perşembe

Yırtık don kavgasına soruşturma


Çorlu Milli Eğitim Müdürlüğü'nde görevli bir kadın memurun, şube müdürünün kendisine "Neden yırtık dondan çıkar gibi araya giriyorsun" diye bağırdığını öne sürerek şikâyetçi olmasının ardından Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü konuyu soruşturmak için müfettiş görevlendirdi. Çorlu Kaymakamı Ali Dursun, müfettişlerin incelemesini tamamlamasının ardından gerekenin yapılacağını söyledi. Memur E. A. "Çıkan haberler üzerine herkes bana düşmanmışım gibi bakıyor" dedi. İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Bağlar da, konunun hem idari hem de adli yönden soruşturulduğunu kaydetti.
"KADIN MEMURUMUZ ŞOV YAPMA GAYRETİNDE"
Çorlu Kaymakamı Ali Dursun, "Konu Valiliğe intikal etti. İl Milli Eğitim Müdürlüğü müfettiş görevlendirerek konunun incelemesi yapılacak. İnceleme sonucunda gereken yapılacak" dedi. İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Bağlar da, kadın memurun daha önceki görev yerlerinde yine benzer durumlarla ilgili soruşturma geçirdiğini ifade ederek, "Olayın olduğu gün ben yoktum. Fakat şube müdürümüz sakin bir insandır. Nasıl böyle bir olay oldu inanamıyorum. Kadın memurumuz şov yapma gayretinde. Konu İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından incelenecek. Her iki taraf da birbirinden şikâyetçi. Oysaki kadın memura burada en çok destek olan şube müdürümüzdü. Kendisine çok yardımının olduğunu biliyorum. Konu incelendikten sonra gereken yapılacak" dedi.
Şube Müdürü hakkında şikâyette bulunan E. A. ise çıkan haberler nedeniyle üzüntülü olduğunu belirterek, "Herkes bana burada düşmanmışım gibi bakıyor. Böyle bir olay olduğu için çok üzgünüm. Konuşmak istemiyorum. İnsanlar beni yanlış anlayabilir" dedi. Telefonla ulaştığımız olayın İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Y. A. ise "Bu aşamada söyleyeceğim hiçbir şey yok" dedi.
OLAYIN GEÇMİŞİ
İddiaya göre olay şöyle gelişmişti:
Çorlu Milli Eğitim Müdürlüğü'nde görevli Şube Müdürü Y.A., memur S.Ç.'yi yanına çağırarak bir evrak verdi. Ancak S. Ç., kendi alanında olmadığı gerekçesiyle evrakı E. A. adlı memura vermek istedi. Evrakın müdür tarafından kendisine verildiğini ve bu nedenle işi kendisinin yapması gerektiğini belirten E. A., evrakı almadı. Bunun üzerine S. Ç., şube müdürünün yanına giderek işin yapılmadığını anlattığı sırada E.A. da olaya müdahale etmek istedi. İddiaya göre şube müdürü, E. A.'ya "Neden yırtık dondan çıkar gibi ikide bir araya giriyorsun" diye bağırdı. E.A.'nın ikazı üzerine de müdürün, kadın memuru çenesinden tutarak ittiği öne sürüldü. İhbar üzerine olay yerine polis gelirken, darp edildiğini öne süren E.A., Y. A.'dan şikâyetçi oldu.
KAYNAK:www.habercorlu.com

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...