***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

19 Ağustos 2009 Çarşamba

ÖSS YERLEŞTİRME SONUÇLARINDA BABAESKİ FİNAL DERGİSİ DERSHANESİ ÖĞRENCİLERİNİN BÜYÜK BAŞARISI

Haber: Metin KARAKUŞ
Babaeski Final Dergisi Dershanesi Öğrencileri, 2008–2009 Eğitim ve Öğretim yılı ÖSS yerleştirme sonuçlarında büyük bir başarı elde etti.
Şube Müdürü Tuncay Geyik, yaptığı açıklamada; “öğrencilerin bu başarısının gurur verici bir sonuç olduğunu belirtti.
Geyik, daha sonra açıklamasında şunları kaydetti; Açıklanan ÖSS yerleştirme sonuçlarına göre, iki Öğrencimiz Tıp Fakültesi, sekiz Öğrencimiz Mühendislikler, üç Öğrencimiz Hukuk Fakültesi, altı Öğrencimiz Eğitim Fakülteleri, beş Öğrencimiz İşletme-İktisat, bir Öğrencimiz Maliye, bir Öğrencimiz Çalışma Ekonomisi, bir Öğrencimiz Uluslar Arası ilişkiler, dört Öğrencimiz Radyo, Televizyon ve Sinema, iki öğrencimiz Halkla İlişkiler, üç Öğrencimiz Hemşirelik, onbir Öğrencimiz Fen Fakültelerinin değişik bölümleri, bir Öğrencimiz Banka ve Sigortacılık, dört Öğrencimiz Dış Ticaret Meslek Yüksek Okulu, üç Öğrencimiz İşletme Yönetimi, iki Öğrencimiz Süt Ürünleri Teknolojisi, üç Öğrencimiz Büro Yönetimi, bir Öğrencimiz Muhasebe ve Vergi Uygulamaları, dört Öğrencimiz Anadolu Üniversitesi T.Dili ve Edebiyatı bölümü, iki Öğrencimiz Anadolu Üniversitesi Banka ve sigortacılık, iki Öğrencimiz Anadolu Üniversitesi Laboratuar Veterinerlik ve Sağlık, bir Öğrencimiz Namık Kemal Üniversitesi Gıda Teknolojileri bölüm lerine kesin kayıt hakkı kazanmışlardır. Kendilerini bu başarılarından dolayı, Final Dergisi Dershanesi adına kutluyor ve eğitim ve öğretim görecek olan okullarında da üstün başarılar diliyorum. Babaeski Final Dergisi Dershanesi olarak bizlerin amacı, öğrencilerimizin eğitim düzeylerini yükseltmek, onların başarılı ve mutlu olmalarına katkıda bulunmaktadır. Babaeski İlçesi’nde 4.hizmet yılımızda hedeflerimize ulaşmanın ve başarı çıtamızı daha yukarılara çıkarmanın gururu ve sevincini yaşıyoruz. Tüm Babaeski halkına saygı ve sevgilerimizi sunuyoruz.”

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...