***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

24 Ağustos 2009 Pazartesi

Müge Anlıya Çorludan İcra Davası

Televizyon ekranlarında yaptığı programlar ile adından söz ettiren Müge Anlı, kız çocuğunu mahkeme kararına rağmen babasına teslim etmedi.

Baba Burhan Akdağ ise yaşanan olay karşısında avukatı Haşim Korkmaz aracılığı ile, çocuk teslimi için Çorlu İcra Müdürlüğünden takip başlattı.
Baba Burhan Akdağ, mahkeme kararına karşılık çocuğunu Müge Anlıdan alamadığı için avukatı Haşim Korkmaz aracılığıyla 23 Temmuz 2009 günü Çorlu İcra Müdürlüğünden çocuk teslimi için takip başlattı. Akdağ avukatı aracılığıyla yaptığı açıklamada, çocuğumu icra ve polisle almayı hiç istemiyordum. Ama mecbur bırakılıyorum. Televizyon ekranlarında vicdan, merhamet ve şevkat gösterilerinde bulunan Müge Anlı, maalesef kendi çocuğunu öz babasından koparacak kadar merhametsiz davranışlar sergilemektedir. Bu tavrını ısrarla sürdürmektedir. Ekranlarda başkalarının acılarına gözyaşı döküyorsun. Madem o kadar merhametlisin, kendi çocuğunu babasından kaçırarak ruhsal travmalarla büyümesine neden vicdanın sızlamıyor. dedi.
Baba Burhan Akdağ, Müge Anlı ile ilgili olarak öyle iddialar ortaya atıyor ki; Şimdi icra takibi eline gittikten sonra bana gerek mesaj gerekse avukatlar aracılığıyla ;Gel Pazar günü öğleden sonra yarım gün icrada göstereyim diyor. Çocuğumu Şubat tatilinde de bana teslim etmedi. Çocuğumla hiç baş başa bırakılmıyorum. Çocuğumla yalnız görüştürülmüyorum. Çocuğumun bana karşı beyni yıkanıyor. Sonrada çocuk seni istemiyor. İkna edersen al diyor. Ben çocuğumla baş başa hiç kişisel ilişki kuracak fırsat yaratılmadı ki. Bana şantaj yapıyor. Nafaka için haciz ve hapis tehdidinde bulunuyor. Senden beklediğim de budur. Sana yakışan budur. Çocuğunun babasını hapse atmak için tuzak hazırlamak. Daha önce adreste ödemeli postayla gönderdiğim halde almayıp iade ettiğin nafakaları şimdi koz olarak kullanıyorsun. Hacze gelirim, hapse atarım. Tehditleri savuruyorsun. Tuzaklarına karşı savunmasız kalacağım. Bekliyorum. Çocuğunun babasını hapse attırmayı başarabilirsen sana madalya takarlar. Birde kalkmış mesajla nafakayı yatırırsın çocuğunu görürsün diye şart koşuyorsun. Mahkeme şart kararlaştırmamış, sen şart koşuyorsun. Müge Anlı sen kendini hem savcı, hem yargıç sanıyorsun diye konuştu.
Çocuğunun belirli aralıklarla görmesi ve her yıl Temmuz ayının ilk 15 gününü kendisiyle geçirmesi yönünde mahkeme kararı olduğunu ve her şeye rağmen çocuğuyla görüştürülmediğini de kaydeden Akdağ, Çocuğumun her yıl belirli aralıklarla ve özellikle de Temmuz ayının ilk 15 günü benimle yatılı olarak kalması yönünde elimizde mahkeme kararı var. Bu karara karşın, Müge Anlı’nın çocuğu adresten uzaklaştıracak şekilde tatil programını hayata geçirmesinin hukuki ve vicdani bir yanı yoktur. Çocuğumun benimle 15 gün birlikte vakit geçirme hakkım elimden alındı ve bu durumun telafisinin olduğunu düşünmüyorum. Çocuğumla hiç baş başa bırakılmıyor ve yalnız görüştürülmüyorum. Yaşadığım sürece çocuğum için hukuk savaşı vereceğim. Artık bütün Türkiye biliyor. Yetkililer, Sosyal hizmet uzmanları biliyorlar. Her çocuğun anne - baba sevgisine ve şevkatine ihtiyacı vardır. Çocuğumla görüşmek velayetini almak için mücadelemi sürdüreceğim. Feryadımı başta yetkililer olmak üzere tüm Türkiye duysun istiyorum şeklinde konuştu.
KAYNAK:ÇORLU AVRUPA YAKASI GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...