***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

4 Temmuz 2009 Cumartesi

Küçük İbo Kızılpınara Yerleşecek


Üç yıldır aralıksız olarak Çerkezköy, Kızılpınar ve Karaağaç'ta sık sık konserler veren sevilen ses sanatçısı Küçük İbo, Kızılpınar'da, yatırım amacıyla çok sayıda daire satın aldı. Dairelerden birisine kendisinin yerleşeceğini söyleyen Küçük İbo, satın aldığı dairelerin sayısı ve fiyatı hakkında ser verip sır vermezken, "Rüstem Barut Abimiz, fiyat konusunda çok yardımcı oldu" dedi.
'Küçük İbo' olarak, daha çocuk yaşta müzik piyasasına adım atan ve söylediği türkülerle büyük bir hayran kitlesine kavuşan Halil İbrahim Küçük, sık sık konser vermek için geldiği Kızılpınar'dan geçtiğimiz günlerde çok sayıda daire satın aldı.
Kızılpınar’a yerleşeceği belirtilen Küçük İbo’nun Kızılpınar’ı ve bölgeyi çok sevdiğini ve burada çok iyi dostluklar edindiği ve bu nedenle bu kararı aldığı öğrenildi.
KÜÇÜK İBO DAİRELERİ MÜTEAHHİT RÜSTEM BARUT'TAN ALDI
Çerkezköy'ün genç müteahhitlerinden Rüstem Barut'un Kızılpınar'da inşaatını sürdürdüğü Barutlar Apartmanı'ndan daireler satın alan Küçük İbo, önceki gün Çerkezköy'e gelerek, bu dairelerin anahtarlarını teslim aldı.
Rüstem Barut'un Öztrak Caddesi'ndeki Bürosu'nda yapılan anahtar ve tapu teslim töreninde oldukça neşeli olduğu gözlenen Küçük İbo ‘’Kızılpınar’ı gerçekten çok seviyorum. Orada başta Belediye Başkanımız Faruk Korkmaz ve oğulları olmak üzere çok sevdiğim dostlarım ve ağabeylerim var. Barutlar İnşaat'ın orada güzel evleri olduğunu daha önce de duymuştum.
Ben de yatırım amacıyla oradan evler aldım. Hatta birinde zaman zaman gelip oturmayı düşünüyorum." diyerek, dairelerden birine de kendisinin oturacağını söyledi.
KÜÇÜK iBO DAİRELERİ KAÇA ALDIĞI KONUSUNDA AÇIKLAMA YAPMADI
Aldığı dairelerin fiyatları konusunda ser verip sır vermeyen Küçük İbo, "Fiyatları söylemeyeceğim ama Rüstem Bey, çok yardımcı oldu.
Barutlar İnşaat’a teşekkür ediyorum." demekle yetinirken, Barutlar İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Rüstem Barut da, Küçük İbo'nun aldığı dairelerin 3+1 tipte olduğunu vurgulayarak "Hepsi de çok güzel daireler, hayırlı olsun. Kendisi yatırım amacıyla aldı. Biz de kendisine yardımcı olduk. Kendisinin teşvikiyle başka sanatçılarımızın da bölgemizden daire satın alacağına inanıyorum" Dedi. Rüstem Barut daha sonra, Küçük İbo’ya evlerin tapuları ve anahtarını teslim etti.
HABER VE FOTO:Seyit SÜREN

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...