***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

22 Temmuz 2009 Çarşamba

Eyüp Yiğiter’den gazeteciye ölüm tehdidi



Tekirdağ ilinde hakkında eleştirel bir köşe yazısı yazan ve Kiraz Festivali ile ilgili şaibe iddialarını haberleştiren Trakya Demokrat Gazetesi Yazı İşleri Müdürü Nijat Ayvaz’ı telefonla arayarak ölümle tehdit ettiği ve küfürler yağdırdığı iddia edildi. Savcılığa suç duyurusunda bulunan Ayvaz, Yiğiter’in kendisine ‘Bir daha bir şey yazarsan senin ananı s...... Ben balıkçıyım adamın a.... koyarım. Öldürürüm seni.’ dediğini söyledi.
Tekirdağ il merkezinde günlük yayın yapan Trakya Demokrat Gazetesi Yazı İşleri Müdürü Nijat Ayvaz Tekirdağ Cumhuriyet Savcılığı’na gelerek CHP’li Belediye Başkan Yardımcısı Eyüp Yiğiter hakkında telefonda kendisini ölümle tehdit edip küfür ettiği iddiası ile suç duyurusunda bulundu.
‘ÖLÜMLE TEHDİT EDİLDİM’
Gazeteciliğin kamu görevi olduğu bilinci ile Tekirdağ Belediyesi hakkında yazılar yazıp, eleştiriler yaptığını belirten Gazeteci Ayvaz, geçen pazartesi günü belediye hakkında yazdığım bir haberden dolayı basından sorumlu Belediye Başkan Yardımcısı Eyüp Yiğiter tarafından ölümle tehdit edildiğini ileri sürdü. Hakaretlere maruz kaldığını ifade eden Ayvaz, “Ben bir gazeteci olarak bunları hak ettiğimi düşünmüyorum. Gereken işlemlerin yapılması içinde Cumhuriyet Savcılığı’na hayatımın tehlikede olduğunu belirten dilekçemi verdim.” dedi. Yiğiter’in kendisine ağza alınmayacak derecede hakaretlerde bulunduğunu öne süren Ayvaz, “Kendisi hakkında bir daha yazı yazarsa hayatımı elimden alacağını söyledi. Anneye babaya, kardeşe kadar inen küfürlerde bulundu. Ben kendisine her hangi bir küfür etmedim. Kendinize makamınıza ve partinize bu küfürleri yakıştırıyorsanız benim diyeceğim bir şey yok dedim. Telefonu kapattım.”
‘BALIKÇIYIM BEN. ADAMIN A... KOYARIM’
Yiğiter hakkında suç duyurusuna bulunan Ayvaz, olayı gazetesinde manşete taşıdı. Ayvaz kaleme aldığı haberde başkanla aralarında geçen küfürlü diyaloga yer verdi.
Ayvaz “20 Temmuz 2009, saat: 15.28’de telefonum çaldı. Telefondaki kişi ‘alo’ dememle birlikte 20 Temmuz günü Trakya Demokrat Gazetesi’nde yayınlanan haber ve köşe yazımdan dolayı bana bağıra bağıra "Sen kimsin lan O..... çocuğu. Senin ben ananı, babanı, bacını gelmişini geçmişini s........ Sen benim kim olduğumu biliyor musun lan! Benim hakkımda nasıl yazı yazıyorsun. Ben Başkan’a benzemem! ( Belediye Başkanı Adem Dalgıç'ı kastediyor) Balıkçıyım ben. Adamın a... koyarım. Benim hakkımda sıkıysa bundan sonra bir satır bir şey yaz. Hayatını elinden alırım! Ulan ben seni kendi ellerimle gördüğüm yerde gebertmezsem, o saçlarını kesmezsem ne olayım. Bundan sonra işim seninle, senin hayatını karartacağım lan! O.... çocuğu seni.’ dediğini iddia etti.
‘YOK BÖYLE BİR ŞEY’
Yazılanların gerçekle alakasının bulunmadığını ifade eden Belediye Başkan Yardımcısı Eyüp Yiğiter, “Bende olayı gazeteden okudum. Böyle bir şey kesinlikle yok. Gündem yaratmak istiyorlar. Bahse konu gazete seçimden önce ve sonra bu şekilde olumsuz yayınlar yapıyor. Olay savcılığa intikal etti. Bundan sonrası ile savcılık ilgilenecek.” demekle yetindi.
KAYNAK:TEKİRDAĞ GAZETECİLERİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...